صفیر گیلان؛علی رغم بارش شدید برف در محورهای کوهستانی استان گیلان، تمامی ایستگاه های فشار قوی و خطوط برق گیلان برقدار است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛مدیر طرح مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با وجود بارش برف ۶۰ سانتی متری در چندین محور کوهستانی استان گیلان، در حال حاضر تمامی ایستگاه های فشار قوی و خطوط برق گیلان برقدار و از پایداری کامل برخوردارند.

” محمد رضا حسن زاده ” مدیر طرح مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: به دلیل شرایط جوی نامساعد، بارش باران و برف  را در استان گیلان شاهد بودیم بطوری که ارتفاع بارش برف در برخی از نقاط کوهستانی به ۶۰ سانتی متر هم رسیده بود، خوشبختانه این بارش ها هیچ گونه آسیبی به تاسیسات شرکت وارد نکردند و تمامی مشترکان برق گیلان برقدار هستند.
وی افزود: علی رغم اینکه در چند نقطه کوهستانی استان شاهد بارش سنگین برف بودیم اما با تلاش همکاران و پیمانکاران شرکت برق منطقه ای گیلان تمامی خطوط انتقال و فوق توزیع و تمامی ایستگاه های فشارقوی برقدار و هیچ مشکلی در برقرسانی مشترکان وجود ندارد.
حسن زاده با اشاره به تجربه شرکت در مواجهه با چنین بارش هایی، گفت: در بارش‌های این چنینی به مانند سال های گذشته، تمامی اکیپ‌های فنی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت به حالت آماده‌باش قرار دارند تا بتوانیم در صورت وقوع هر گونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را مدیریت و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.