به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان با تاکید در نظم در زمان اجرای برنامه ها اظهار کرد: انسان باید نظم را در تمام مراحل زندگی خود اعمال کند. وی در ادامه به پیام گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: […]

به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان با تاکید در نظم در زمان اجرای برنامه ها اظهار کرد: انسان باید نظم را در تمام مراحل زندگی خود اعمال کند.
وی در ادامه به پیام گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: اگر مبالغه نکنیم، پیام گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب بالاتر از وصیتنامه امام(ره) نباشد کمتر از آن نیست.
امام جمعه رشت با اشاره به جایگاه جوانان در انقلاب اسلامی، بیان کرد: نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش جوانان در دفاع مقدس و نقش جوانان در پاسداری از انقلاب اسلامی باید برای نسل امروز جامعه تبیین شود.
آیت الله فلاحتی، ۴۰ درصد از جمعیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس دارای سنین ۱۶ تا ۲۰ سال دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ۲۱ تا ۲۵ سال ۳۰ درصد از جمعیت رزمندگان در جنگ تحمیلی را تشکیل می دادند و بیان این مطلب برای جوانان امروز ایجاد انگیزه می کند.
وی با بیان اینکه تکرار پیام گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تاثیرگذار است، تصریح کرد: نیاز است ائمه جمعه پیام گام دوم انقلاب را در خطبه های نمازجمعه برای نمازگزاران بخوانند و تبیین کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به آغاز فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان اشاره کرد و گفت: مردم بدانند با امر به معروف و نهی از منکر می خواهیم امر الهی را در جامعه انجام دهیم و امیدوارم با همکاری ائمه جمعه و مردم به جایگاه خوبی در زمینه فرهنگی برسیم.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه شیوه نامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان در حال عملیاتی شدن است، اظهار کرد: در روش های امر به معروف و نهی از منکر باید مدبرانه، عاقلانه و هوشمندانه عمل شود تا مردم به این باور برسند که دلسوز امت هستیم.