صفیر گیلان/معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، طی اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام در بیستمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها/ دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی وابسته خبر داد

به گزارش صفیر گیلان ؛ در این اطلاعیه آمده است:  مرکز جذب امور هیأت علمی و نخبگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور طی اطلاعیه ای، مهلت ثبت نام در بیستمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها/ دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی وابسته را تمدید  کرد.

بر این اساس، داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱ اسفند ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام، ویرایش و یا تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

 لازم به ذکر است ثبت نام صرفا از طریق سامانه فراخوان به آدرس https://ippapp.behdasht.gov.ir به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان، اخذ کد رهگیری می‌باشد.

ضمنا آخرین اطلاعیه ها و اخبار تکمیلی بر روی پورتال مرکز جذب امور هیأت علمی و نخبگان به آدرس  https://aac.behdasht.gov.ir  قرار گرفته است.

همچنین یادآوری می شود متقاضیان قبل از شروع به فرایند ثبت نام، نکات مطرح شده در متن اطلاعیه فراخوان را با دقت مطالعه کرده و سپس فرایند ثبت نام را تکمیل کنند