فرمانده سپاهفومن از تهیه و توزیعهزار بسته معیشتی در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛سرهنگ جانباز فرمانده سپاه فومن درنشست با رسانه به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و  سلامت اظهار داشت:در هفته بسیج ۱۰۰۰بسته در بین نیازمندان توزیع می شود.

سرهنگ جانباز با اشاره به اینکه بمناسبت هفته بسیج درایستگاه های بسیج لوازم و پَک بهداشتی در بین مردم توزیع می شود گفت: بسیج با تمام توان در راستای تبیین رمایشات معظم اله.. در کنار مردم است.

وی از ادامه برگزاری گشت‌های رضویون نیز که امنیت محلات را برعهده دارند خبر داد و گفت: از نیروی انتظامی نیز تشکر می‌نماییم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن از  بهره برداری از مسکن محرومین بمناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت:افتتاح صندق های قرض الحسنه مسجد محور ،۱۰ صندق در هفته بسیج افتتاح می شود.

وی تصریح کرد؛علاوه برفضا سازی محیط بمناسبت هفته بسیج در شهرستان برنامه های فرهنگی و یادواره های شهدا در فضای مجازی صورت می گیرد.

سرهنگ جانباز از ادامه ضد عفونی محلات توسط بسیج  خبر داد و گفت: گندزدایی مناطق پر تردد نظیر مراکز بهداشتی و بیمارستان نیز توسط گروه جهادی در شهرستان در حال اجرایی است

خبر تکمیل می شود