به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان از همسران شهدای والا مقام شهرستان شفت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از شفت؛ به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن ظهر امروز (چهارشنبه) مراسم تجلیل از همسران شهدای والامقام شهرستان با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، معاون فرماندار، امام جمعه، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شفت در این مراسم با اشاره به جایگاه و منزلت همسران معظم شهدا بر ضرورت تکریم هرچه بیشتر همسران و پدر و مادر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: حفظ و بقای انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت مرهون ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام است

مهدی نقدی با بیان اینکه نقش مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست، افزود: این افراد به این مرحله از معرفت و بصیرت رسیده بودند که مانعی بر سر راه شهدا نباشند و با صبر و فداکاری خود شهدا را در رسیدن به آرمان‌های انقلابی یاری داده‌اند.

نقدی گفت: بر خود وظیفه می دانیم که همواره در مقابل مقام و منزلت مادران و همسران فرزانه شهدا و ایثارگران سرافراز و جانبازان پرافتخار سر تعظیم بجا آورده  و در برابر عظمت روح آنان تواضع نماییم، چرا که همواره بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی صبر پیشه کرده و در رشد و توسعه کشور عزیزمان سهم بالایی داشته و همواره در این عرصه بدون توقع از مسئولین و دستگاههای اجرایی حمایت کرده اند، که ما مسئولین در قبال این فداکاری ها مسئولیت خطیری را بر عهده داریم و باید علیرغم مناسبت ها همیشه پیگیر حال این عزیزان باشیم و در صورت بروز مشکلی در رفع آن کوشا باشیم.

امام جمعه شهرستان شفت در ادامه این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت‌مداری را باید با جان ثابت کرد.

هاشمی افزود: همسران شهدا با تربیت یادگاران همسران خود آن ها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می کنند و امروزه فرزندان معزز شهدا با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده اند.

در پایان این مراسم از همسران شهدای والامقام شهرستان شفت تجلیل به عمل امد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری