احترام به خبرنگار احترام به افکار عمومی و احترام به همه مردم است؛ چون خبرنگار صدای همه مردم است و البته براین باوریم که تکریم خبرنگار احترام به آزادی، پیشرفت و عدالت است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛خبرنگاران نقش مهمی در تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارند.

خبرنگاران امین و مشاور مسئولان در نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و در طرح مشکلات مردم و انعکاس مطالبات عمومی از هیچ کوششی دریغ  نکرده و نمی کنند.

این روزها بعد از درگذشت خبرنگار پر تلاش گیلانی جناب رضا اسدی درگذشت همکار ارجمند« حاج  محسن آقایی دوست»خبری تلخ و دردناک بود که حال جامعه رسانه ای گیلان را دگرگون کرد.

در پی درگذشت خبرنگار پیشکسوت گیلانی و صومعه سرا مرحومه حاج محسن آقایی دوست این احترام را ویژه از طرف جناب دکتر سید کاظم دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا  در مجلس دیدیم .

جایی که ایشان دستورات و پیگیری لازم را برای انجام عمل جراحی در بیمارستان رازی رشت به دانشگاه علوم پزشکی تاکید کردند و بعد از عمل جراحی و فوت این خبرنگار ارزشی کلیه هزینه های ترخیص از بیمارستان و هزینه آمبولانس و کفن و دفن و تا  خاکسپاری در آرامستان آقا مهدی آقای صومعه سرا به دستور نماینده  صفر شد که جا دارد از مجموعه بیمارستان امام خمینی شهرستان صومعه سرا ،فرماندار و مجموعه فرمانداری شهرستان صومعه سرا،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، خانه مطبوعات گیلان،دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نیز از شهرداری صومعه سرا به پاس این همراهی قدر دانی کنیم.

احترام به خبرنگار احترام به افکار عمومی و احترام به همه مردم است؛ چون خبرنگار صدای همه مردم است و البته براین باوریم که تکریم خبرنگار احترام به آزادی، پیشرفت و عدالت است و ما این احترام نماینده شهرستان صومعه سرا جناب دکتر دلخوش را سالهای سال است که در مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلانی می بینیم.

***پیام تسلیت

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم آقایی دوست خبر درگذشت شادروان محسن آقایی دوست #خبرنگار پیشکسوت شهرستان صومعه‌سرا موجب تألم خاطر اینجانبان گردید.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت حضور پدر گرامی ، خانواده محترم ، برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از خداوند بزرگ خواستاریم.

مهدی صفاتی فرماندار و دکتر سید کاظم دلخوش نماینده مردم شریف صومعه سرا

 

صفیر گیلان؛خبر درگذشت زنده‌یاد حاج محسن آقایی دوست ، خبرنگار با سابقه و پرتلاشاستان گیلان و شهرستان صومعه سراغ را به خانواده گرامی و جامعه رسانه‌ای کشور، به‌ویژه همکاران رسانه‌ای  در این استان گیلان، تسلیت گفته و برای خانواده عزیز و دوستان و همکارانش، صبر و سلامتی آرزو دارد.

  • نویسنده : زلیخا صفری