مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ثبت ۳ میلیون تردد در محورهای استان خبر داد و گفت: این آمار از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محورهای استان گیلان ثبت شده است.

صفیر گیلان؛غلامعلی نیک فهم در گفتگو با خبرنگاران گفت: روزهای پایانی، سفر و خروج مسافران نوروزی از گیلان به اوج خود رسیده است.

وی از ورود یک میلیون و ۶۰۰ خودرو به گیلان خبر داد و افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ثبت ۳ میلیون تردد در محورهای گیلان خبر داد و گفت: این آمار از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محورهای استان گیلان ثبت شده است.

نیک فهم از افزایش ۸ درصدی ورودی مسافران نوروزی به گیلان خبر داد و بیان کرد: بر اساس داده‌های آماری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۹ درصدی در خروج از استان هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ورود ۷۴۰ هزار خودرو صورت گرفته است، افزود: طبق گزارش داده‌های آماری محور رامسر – چابکسر با ورود ۴۸۵ هزار خودرو جایگاه بعدی قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بیشترین میزان خروجی از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با میزان تردد ۵۵۰ هزار خودرو صورت گرفته است، اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخل استان مربوط به محور امامزاده هاشم – سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۱ هزار خودرو بوده است.