مدیر توزیع برق دو رشت درراستای تامین برق پایدار بیش از  ۱۹ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شد و تلاش می شود با برنامه ریزی مناسب و پس از جذب اعتبارات لازم بازسازی شبکه های فرسوده با سرعت و جدیت انجام پذیرد

به گزارش صفیر گیلان؛مهندس ادهم شریفی مدیر توزیع برق دو شهرستان رشت طی مصاحبه ای به ارائه خلاصه عملکرد این امور تا پایان شهریور ۹۹ پرداخت.

شریفی خاطرنشان کرد: در راستای واگذاری انشعاب برق به متقاضیان جدید از ابتدای سال تا پایان شهریور ۱۳۶۵ مشترک جدید به مشرکین امور توزیع برق دو رشت افزوده شد.

مدیر توزیع برق دو رشت اظهار داشت: باوجود تنگناهای مالی و شیوع گسترده کرونا، از ابتدای سال تا پایان شهریور ۹۹ و با تلاش همکاران امور توزیع برق دو رشت ۱٫۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث شده است.

وی گفت: درراستای تامین برق پایدار بیش از  ۱۹ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شد و تلاش می شود با برنامه ریزی مناسب و پس از جذب اعتبارات لازم بازسازی شبکه های فرسوده با سرعت و جدیت انجام پذیرد تا در طول سال به ویژه در زمان وقوع بحران های جوی کمترین مشکل برای مشترکین محترم اتفاق بیفتد.

شریفی افزود: از ابتدای سال ۴۰ دستگاه ترانسفورماتور نصب شد و تعداد ۶ دستگاه ترانسفورماتور برق تعمیر و افزایش قدرت داده شد.

مدیر توزیع برق دو رشت در پایان گفت: با برنامه ریزی انجام شده طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه نیز با جدیت توسط همکاران این امور در دستور کار قرار دارد تا خطوط فشار متوسط حوزه امور توزیع برق دو رشت اصلاح و بهینه سازی شود.