جلسه رسمی و علنی شورای شهر فومن به دلیل عدم دخالت خانم نظری ریاست شورا در مواجهه لفظی خانم حسینی و سیامک احمد زاده متوقف نشد  و به تشنج کشیده شد تا جایی که خانم حسینی به دلیل تهمت و بی حرمتی عضو شورا صحن شورا را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛ جلسه فوق العاده و علنی شورای اسلامی شهرفومن صبح امروز ۱۲  مرداد ۱۴۰۱ با حضور اعضای شورا، و رسانه های محلی و استانی جهت انتخاب هیات رییسه برگزار شد. برگزار شد.

در این جلسه زهرا نظری، رئیس شورای اسلامی شهر فومن در نطق پیش از دستور خود خواستار مشارکت بیشتر مدیریت شهری در مهار و مقابله با  مشکلات شهر شد

نظری گفت: در حال حاضر شهر فومن بیش از هر مصوبه ای به رفع مهمترین چالش شهرستان که تهیه زمین برای جمع آوری زباله است طبق دستور دادستان نیاز دارد.

سیامک احمد زاده دیگر عضو شورای شهر فومن با کلماتی غیرمتعارف خطاب به خانم حسینی که خواستار شد تا رئیس شورا پاسخگوی تلفن اعضای شورا باشند و یا در نشست  شوراه را نیز دعوت و مشارکت دهند و  که به دلیل مداخله جناب احمد زاده   در میان مطالب خانم حسینی صحن جلسه را ترک کردند.

در ادامه جلسه  نحوه اداره جلسه و عدم اظهارات رئیس شورا  ترک جلسه  برای خانم حسینی را رقم زد.

در این نشست سیامک احمدزاده تنها کاندیدای ریاست شورا با ۴رای بعنوان رییس شورا، نجم الدین فرهمند و مهدی فولادوند کاندیدای نائب رئیسی شدند که با ۳ رای فرهمند نائب رئیس شد و فولادوند از این سمت با تک رایی خود باز ماند و در ادامه زهرا نظری نیز با ۳ رای به عنوان سخنگو انتخاب شد و مهدی فولادوند با ۳ رای بعنوان خزانه دار انتخاب شد
در غیاب اکرم حسینی دیگر عضو شورا که به نشانه اعتراض جلسه را ترک گفته بود به صورت روتین به عنوان منشی شورا معرفی گردید.

در این جلسه چگونگی بررسیفرد یا  افرادی کاندیدا برای شهرداری فومن به حاشیه رفت.

و جلسه در کل بدون مصوبه و خروجی از صحن شورای شهر فومن  به اتمام رسید.

 

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری