به گزارش صفیر گیلان؛رئیس شبکه دامپزشکی فومن، از جریمه دو مرغ فروشی و یک رستوران متخلف در شهرستان فومن خبر داد و گفت: اشخاص متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و در مجموع به ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم شدند. مهندس شهرام مهدیزادگان از جریمه دو مرغ فروشی و یک […]

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس شبکه دامپزشکی فومن، از جریمه دو مرغ فروشی و یک رستوران متخلف در شهرستان فومن خبر داد و گفت: اشخاص متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و در مجموع به ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم شدند.

مهندس شهرام مهدیزادگان از جریمه دو مرغ فروشی و یک رستوران متخلف در شهرستان فومن خبر داد و اظهار کرد: در پی بازرسی های منظم و مداوم کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان فومن از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، عدم رعایت مسائل بهداشتی و توزیع مواد پروتئینی تاریخ مصرف گذشته و یا فاسد در بین شهروندان در دو واحد مرغ فروشی و یک رستوران مشاهده شد.

وی افزود: اشخاص متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و در مجموع به ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فومن، به شهروندان توصیه کرد فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تامین کنند و یادآور شد: مردم در هنگام خرید حتما به مهر و برچسب دامپزشکی و همچنین تاریخ تولید و انقضای مواد پروتئینی بسته بندی شده توجه کافی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به شبکه دامپزشکی فومن اطلاع دهند.

مهدیزادگان خاطرنشان کرد: حفظ سلامت و برقراری امنیت غذایی جامعه در هر شرایطی و به ویژه بحران شیوع کرونا اولویت اصلی و وظیفه دامپزشکی است که در بستر نظارت‌های مستمر کارشناسان این اداره جاری خواهد شد.