فرمانده سپاه فومن جشن میلاد را جشنی برای امام حاضر خواند و گفت؛ جشن نیمه شعبان با برنامه ریزی و  خود جوش بودن جوانان در بر پایی این جشن یک سورپرایز صاحب الزمانی دانست.

اختصاصی/صفیرگیلان ؛فرمانده سپاه  ناحیه فومن در نشست با رسانه ها به جهت برگزاری جشن بزرگ میلاد امام زمان(ع) گفت؛ دشمن با تمام توان امروز به جنگ ما آمده و نفوذ به قلب و باور دینی را تداعی و برنامه ریزی می کند.

سرهنگ محسن جعفری با اشاره به اینکه دشمن به سمت جوانان رفته  در حالی که سرود سلام فرمانده جهانی شد گفت؛ اخلاص در کار و کار برای خدا این شعر را جهانی کرد.

فرمانده سپاه فومن جشن میلاد را جشنی برای امام حاضر خواند و گفت؛ جشن نیمه شعبان با برنامه ریزی و  خود جوش بودن جوانان در بر پایی این جشن یک  جشن دینی و فرهنگی دانست.

وی افزود؛ جشن صاحب الزمان جشن  سیاسی و جناحی نیست بلکه یک جشن مذهبی و ملی است.

سرهنگ جعفری تشیع شهید گمنام با حضور هزاران نفر در سطح شهر  را مسیری برای حضور مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن خواند و گفت: علارغم وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم پای انقلاب است.

فرمانده سپاه فومن حضور در جشن میلاد صاحب الزمان را به میزبانی امام زمان (ع) خواند و گفت: ستاد مردمی و هیئت ها و ۲۱ موکب در این جشن خدمات ارائه می دهند.

  • نویسنده : تنظیم/زلیخا صفری