فرماندار رشت با اشاره به بازی دشمن در میدان های گوناگون جنگ ترکیبی و بکارگیری تاکتیک های متفاوت برای تحت الشعاع قرار دادن دستاوردهای نظام اسلامی، بخصوص در دوران تصدی دولت انقلابی سیزدهم، تصریح کرد: جنگ ترکیبی پایان نیافته و هر زمان به نوعی بروز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صفیرگیلان ازرشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی صبح امروز دوشنبه و در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستانی که با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مرتبط برگزار شد؛ با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ولی عصر(عج)، اظهار داشت: یقینا مسیر پیشرفت کشور در حوزه‌های گوناگون بوسیله دانشجویان و دانش آموزان ایران اسلامی ادامه خواهد یافت، بنابراین علاوه بر برنامه ریزی های رفاهی و تجهیز مراکز آموزشی؛ ارتقاء سطح بصیرتی نسل آینده ساز نیز در راستای مقابله با جنگ ادراکی دشمن مدنظر خواهد بود.

امام پناهی با بیان این مطلب که دشمن با چشم بستن بر تجربه‌های ناکام گذشته، همچنان بر استراتژی خصمانه خود در تقابل با نظام اسلامی اصرار داشته و هر بار به تاکتیکی جدید روی می‌آورد، گفت: این بار نیز با شکست آرزوهای دشمن در کف خیابان و حضور حماسی مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، بدخواهان ایران اسلامی درصدد القاء توهم ناتوانی امنیتی نظام، خدشه به جایگاه برتر زنان و دختران در نظام اسلامی و ضربه به نظام آموزشی کشور می باشند.

وی افزود: جنگ ترکیبی دشمن پایان نیافته و هربار به شکلی نو و شیوه ای جدید بروز می‌کند.

فرماندار رشت با ذکر این مطلب که ناامیدی، تشویش افکار، هراس افکنی بی مورد از جمله سلاح های شیطانی است که امروز شیطان بزرگ و شیطانک های شیفته غرب به آن متوسل می‌شوند؛ اظهارداشت: ضروری است تا فعالین فرهنگی و رسانه‌ای ضمن انعکاس واقعیات و به دور از آلودگی فضای مجازی، استفاده از منابع موثق، اطلاع رسانی سریع و دقیق به تبیین مسائل و نحوه برخورد مناسب با شایعات بی‌پایه دشمن ساز بپردازند.

وی همچنین بر تقویت تعامل اولیاء، مربیان و دانش آموزان برای غلبه بر جو استرس افزا در مدارس، تاکید نمود.

*دشمنان با اخبار کذب، امنیت روانی جامعه را هدف گرفته اند

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به این مطلب که دشمنان همواره با توسل به انتشار اخبار کذب و بزرگنمایی مسائل سعی در تهدید امنیت روانی جامعه دارند، ادامه داد: مطمئنا استکبار از دل بستن به بحران آفرینی های روانی و موج سواری بر بستر شایعات بی اساس، نتیجه ای نخواهد گرفت.

 امام پناهی فرصت پیش رو در ایام تعطیلات نوروز را بهترین زمان برای تکمیل و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانسته و بر لزوم برنامه‌ریزی در این زمینه تاکید کرد.

فرماندار رشت با اشاره به برگزاری جشن تکلیف حدود ۱۳۰۰ دانش آموز نواحی ۱ و ۲ رشت در مصلای امام خمینی(ره)، گفت: حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در جشن های انقلاب و مراسم معنوی مانند جشن تکلیف، نشان می‌دهد که نسل آینده با قدرت راه پدران خود را ادامه خواهد داد.

در این جلسه نمایندگان دانشگاه های مستقر در شهرستان و دستگاه‌های متولی، هر یک به بیان دیدگاه‌ها و کمبودهای حوزه متبوع خود پرداخته و در این موارد تصمیماتی اتخاذ شد