پارسا تاکید کرد؛ دشمن در میادین مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی شکست‌خورده و تنها راه باقی‌مانده برای آنان جنگ رسانه‌ای است که باید رسانه های ایرانی و انقلابی با مجهز شدن به سپر جهاد تبیین و مهارت سواد رسانه برای پیشرفت ایران در مقابل آنان قد علم کرد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛رویداد رسانه‌ای ۲۴ ساعته «جام رسانه امید» حرکت تحولی در راستای جهاد تبیین با رویکرد مطالبه گری و امید آفرینی است که توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز درمرکز تداوم آموزش آیت‌الله بهجت همراه با بازدید از کارخانه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۷ عصر برگزار شد.

.سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تاکید مقام رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین که «متولیان رسانه مسئول امر جهاد تبیین می باشند » اظهار کرد: این سازمان براساس رسالت تحقق فرمایش حضرت آقا اقدام به برگزاری  رویداد ۲۴ ساعته«جام امید» داشته است.

وی افزود: این رویداد در سه محور جهادتبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی برنامه ریزی شده که خبرنگاران در قالب ۴۰ تیم رسانه ای با حضور ۹۶ نفر از رسانه های مختلف تولیدات محتوایی خودرا با هشتک پیشرفت گیلان دراختیار رسانه ها و مخاطبین قرار می دهند .

سرهنگ پارسا به هجمه رسانه های معاند در سال های اخیر که با شدت بر بدنه نظام می کوبد گفت :دشمن با اهرم و ابزارهای رسانه ای با هدف نا امیدکردن مردم، نا کارآمدی نظام و ایجادیاس و نا امیدی دربین مردم ۲میلیون کلمه خبر منفی تولید کرده اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان مقابله با هجمه های دشمن را از خبرنگاران و فعالان رسانه خواستار شد و گفت: دراین رویداد با حضور مسئولین، خبرنگاران می توانند با انعکاس پیشرفت ها و خدمات نظام درحوزه های مختلف با توطئه های دشمن برعلیه نظام جمهوری سلامی ایران مقابله کنند.

وی تاکید کرد:دشمن در میادین مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی شکست‌خورده و تنها راه باقی‌مانده برای آنان جنگ رسانه‌ای است که باید رسانه های ایرانی و انقلابی با مجهز شدن به سپر جهاد تبیین و مهارت سواد رسانه برای پیشرفت ایران در مقابل آنان قد علم کرد.

 

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری