صفیر گیلان،سودابه قنبری فرد رئیس مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فومن اعلام ضمن تقدیر از همراهی رسانه ها در شهرستان گفت:جهاد دانشگاهی در تمام حوزه ها به ویژه اشتعال جهادی عمل می کند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛سودابه قنبری فرد رئیس مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فومن اعلام ضمن تقدیر از همراهی رسانه ها در شهرستان گفت:جهاد دانشگاهی در تمام حوزه ها به ویژه اشتعال جهادی عمل می کند.

رئیس مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فومن  در مراسم تقدیر از رسانه های شهرستان فومن که با حضور صالحی معاون سیاسی امنیتی فرماندار فومن برگزار شد گفت:رسانه یک قدرت و یک ظرفیت برای  نشان دادن نقاط ضعف و قدرت است.

وی  مرکز آموزش  تخصصی جهاد دانشگاهی فومن را مرکزی  برای اتصال به بازار کار خواند که در رشته‌های مختلف چون  کامپیوتر، فوریت های پزشکی ،هنری،زبان تخصصی،کشاورزی و…وجود دارد .

قنبری فرد به ثابقه موفق جهاد دانشگاهی اشاره و افزود؛در شهرستان فومن جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۹۹ با دوره های کوتاه مدت آموزش محور  پا به عرصه گذاشت تا بتواند با هدف پرورش نیروی کار ماهر گامی در اشتغال  و توسعه پایدار بردارد.

وی با بیان اینکه  مرکز فومن تنها مرکز جهاد دانشگاهی غرب گیلان است که ۱۳۰۰ نفر ثبت نامی تا امروز داشته گقت؛ این مرکز  بزرگترین شبکه تربیت نیروی کار ماهر در کشور محسوب می‌شود.

قنبری گواهینامه ارائه شده توسط این مرکز  را  معتبر خواند و گفت:به این گواهینامه هم تسهیلات اشتغالزایی و هم اشتغال تعلق می گیرد.

رئیس مرکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی فومن  فاصله گیری از شعار زدگی را مهمترین رکن این مجموعه خواند و گفت:از رسانه ها می خواهیم تا در کنار جهاد دانشگاهی  قرار بگیرند تا بازخورد این مجموعه به کل شهرستان برسد

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری