صفیر گیلان :مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد درآغاز هفته دفاع مقدس به همین مناسبت پیامی صادر کرد.

به گزارش صفیر گیلان ؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگترین افتخارات ملت ایران بود. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفته دفاع مقدس بعنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش ها در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف کشورعزیزمان را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.