حرف اول و آخر بنده افزایش رضایتمندی مردم است

  پرینت
حرف اول و آخر بنده افزایش رضایتمندی مردم است
شناسه خبر : 40323 | تاریخ انتشار : 25 آبان 1399 - 18:31 | 58681 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت گفت: افزایش رضایتمندی مردم را در سرلوحه کارم قرار خواهم داد و حرف اول و آخر بنده تا زمانی که در شهرستان شفت هستم همین خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛صبح روز پنجشنبه ۲۳ آبانماه مراسم تودیع فرماندار سابق شهرستان شفت جناب موسوی و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شفت جناب حسن پور در سالن اجتماعات شهرستان با حضور مجید هاشم پور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گیلان،معاون فرماندار،دو بخشدار،و تنی چند از اعضای شورای شهر و بدون حضور امام جمعه شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی و نماینده شهرستان و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد و سارنگ حسن پور سرپرستی فرمانداری شهرستان شفت را رسما بعهده گرفت.

حسن پور در جمع تعداد اندک از همکاران فرمانداری، معاون و بخشداران گفت : شهرستان شفت دیار عالمان و فرهیختگان بزرگی بوده است که برای کیان این مملکت در عرصه های علمی، دینی، فرهنگی و ورزشی افتخار آفرینی های بسیاری داشته اند و علارغم این پیشینه کهن و سرمایه های انسانی و ذخایرطبیعی تاکنون جزو شهرستان های کمتر توسعه یافته در کشور محسوب شده است و بر همین اساس نگاه ویژه ای به این شهرستان از سوی دولت برنامه ریزی شده و بودجه و اعتبارات خاصی در حال تخصیص می باشد که باید سعی در جذب آنان داشته باشیم.

حسن پور در ادامه یکی دیگر از عواملی که می تواند در توسعه شهرستان شفت موثر باشد را هم افزایی و همدلی تمام دستگاه ها و نهادها عنوان کرد و گفت: برای توسعه شفت باید از تمامی ظرفیتهای موجود در سطح شهرستان اعم از امام جمعه محترم و نماینده محترم شهرستان و اعضای محترم شورای تامین و نمایندگان مردم در شوراهای شهر و روستا و شهرداران و دهیاران استفاده نمود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت گفت: افزایش رضایتمندی مردم را در سرلوحه کارم قرار خواهم داد و حرف اول و آخر بنده تا زمانی که در شهرستان شفت هستم همین خواهد بود.

وی افزود: در جلسه شورای اداری که چند روز آینده برگزار خواهم نمود به روسای ادارات شهرستان تاکید می نمایم که رضایتمندی مردم تسهیل وتسریح امورات مردم را جزو اولویت های خویش قرار دهند و در این مسیر ذره ای کوتاهی پذیرفتنی نیست.

حسن پور  در حالی از تلاشهای آقای موسوی فرماندار سابق تشکر و قدردانی کرد .

برچسب ها
نوشته های مشابه
برخی بر علیه مدیریت شهری رشت سنگ اندازی می کنند/ تحرکاتی با هدف کاهش اختیارات شوراها/ خلا قانونی منجر به افزایش تخلفات در حوزه ساخت و ساز/ با قدرت حاکمیتی دستگاه قضا موانع پیش روی اجرای پروژه ها برداشته می شود
مجلس خبرگان رهبری تشریفاتی نیست
کلیه موزه ها و تفرجگاهای شهرستان فومن در روز ١٣ فروردین همزمان با روز شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) تعطیل شد
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.