مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به میزان مشارکت راهداران و ماشین‌آلات راهداری این اداره کل در برف اخیر، گفت:در مجموع ۶۰۰ راهدار با استفاده از ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در سطح محورها حضور داشتند.

صفیر گیلان؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به برفروبی چهار میلیون تنی محورهای استان، گفت: راهداران برای حفظ ایمنی و تسهیل رفت و آمد خودروها ۱۹۹۹ مخلوط شن و نمک در محورها توزیع کرده اند.

فریبرز مرادی با اشاره به آخرین وضعیت برفروبی در محورهای گیلان طی بارش های چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته، اظهار کرد: طی چهار روز گذشته بروفروبی به حجم چهار میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۳۰ مترمکعب برف توسط راهداران در سطح محورهای کوهستانی استان انجام شده است.

وی با اشاره به میزان شن و نمک مصرف شده در سطح محورها و معابر برای جلوگیری از یخ زدگی، افزود: راهداران برای حفظ ایمنی و تسهیل رفت و آمد خودروها ۱۹۹۹ مخلوط شن و نمک در محورها توزیع کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به میزان مشارکت راهداران و ماشین‌آلات راهداری این اداره کل در برف اخیر، گفت: این برفروبی ها توسط ۴۰۴ راهدار به همراه ۲۳۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین انجام شده است.

وی افزود:در مجموع ۶۰۰ راهدار با استفاده از ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در سطح محورها حضور داشتند.

مرادی، با اشاره به مقدار راه‌های برفروبی شده استان گیلان در جریان برف اخیر، عنوان کرد: راهداران ۱۷۹۴ کیلومتر از راه‌های استان معادل ۴۸۵۵ کیلومتر/باند را برفروبی کردند.

وی با رانندگان توصیه کرد تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و یادآور شد: هم وطنان می‌توانند با استفاده از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای پیش از تردد از وضعیت محورها مطلع شوند.

 

/ایسنا