به گزارش صفیر گیلان؛سید جلال سید محمدی از آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب صومعه‌سرا با حضور معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری و استاندار گیلان خبر داد گفت:احداث پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب صومعه‌سرا به روش EPC بوده و در مدول اول با ظرفیت شش هزار و ۳۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز ۴۳ هزار نفر از جمعیت شهرستان صومعه‌سرا […]

به گزارش صفیر گیلان؛سید جلال سید محمدی از آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب صومعه‌سرا با حضور معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری و استاندار گیلان خبر داد گفت:احداث پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب صومعه‌سرا به روش EPC بوده و در مدول اول با ظرفیت شش هزار و ۳۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز ۴۳ هزار نفر از جمعیت شهرستان صومعه‌سرا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی از افتتاح بخشداری های طاهرگوراب و ضیابر شهرستان صومعه سرا بر داد و گفت:عملیات اجرایی پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر با هزینه ۳۷۰ میلیارد ریال با حضور معاون رئیس‌جمهوری و استاندار گیلان و با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار، امروز آغاز  می شود.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا بخش شدن ضیابر و طاهرگوراب را اتفاق مهم و مبارکی برای مردم این دوبخش دانست و عنوان کرد:صومعه سرا بعد از رشت دارای بیشترین بخش و دهستان را در استان دارا است.

سید محمدی ضمن قدردانی از زحمات،حمایت و پیگیری های  مردم فهیم طاهرگوراب،وضیابردرراستای،استقراربخشداری،گفت :مابه دنبال،استقرارشهرداری ودستگاههای خدمات رسان نیز در این دو بخش هستیم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به در پیش بودن مهم‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور، اظهار کرد: انتخابات در شرایط فعلی جامعه یک حرکت بزرگ بوده و همه دنیا به این انتخابات چشم دوخته‌اند.

وی تأکید کرد: به هر اندازه حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، به منزله پشتیبانی از کشور و نظام ونشان دهنده اقتدار ملی در عرصه‌های مختلف بین المللی است. سید محمدی بیان کرد: مشارکت در انتخابات امر کوچکی نیست و برای شرکت در این حرکت بزرگ ملی همه به پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت.

وی به نقش مهم رسانه‌ها در امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: به عنوان متولیان و گروه‌های مرجع صاحب قلم و فکر و اندیشه باید امید را در جامعه زنده نگه داریم. فرماندار صومعه سرا گفت: همراهی و همگامی همه آحاد جامعه در انتخابات ملی و میهنی سبب حماسه بزرگ و بیمه کشور خواهد شد.

سید محمدی در ادامه افزود: همه ارکان انتخابات اعم از هیأت اجرایی و نظارت و دستگاهی امنیتی و نیروهای بازرسی به عنوان تشکیل دهنده تیم انتخابات هر یک در جایگاه خودشان وظایفی را برای برگزاری انتخابات سالم و آرام در روز ۲۸ خرداد انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات موظف به رعایت قانون انتخابات هستیم، افزود: تکلیف ما انجام وظیفه است و نتیجه آرای اذعان مردم و باید در حفظ و نگهداری امانت مردم کوشا باشیم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به پیش بینی ۲۲۰ شعبه اخذ رأی در این شهرستان، گفت: پنج هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت می‌کنند.