اختصاصی/صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی شهرستان شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه انتظامی گفت: بر خود می بالیم که در کنار شما هستیم و شما همراهان صدیق همراه ما هستید. سرهنگ” عبدالعلی شعبانی” ضمن تبریک روز خبرنگار و عذرخواهی بابت تاخیر در برگزاری این نشست گفت: شما در آگاه سازی جامعه و بستر سازی امنیت اجتماعی  در […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی شهرستان شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه انتظامی گفت: بر خود می بالیم که در کنار شما هستیم و شما همراهان صدیق همراه ما هستید.

فرمانده انتظامی شفت

سرهنگ” عبدالعلی شعبانی” ضمن تبریک روز خبرنگار و عذرخواهی بابت تاخیر در برگزاری این نشست گفت: شما در آگاه سازی جامعه و بستر سازی امنیت اجتماعی  در کنار ما هستید و بسیاری از کارههای انجام شده این ستاد توسط شما به گوش مردم می رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت ضمن تقدیر از دیگر خبرنگاران که به دلیل شرایط کرونا در این جمع حضور نداشتند افزود:دوستان دیگر هم پای کار  بودند و  تداوم این کار و ارتباط بیشتر رسانه نگاه حوزه روابط عمومی ماست.
سرهنگ شعبانی رسانه ها را ابزاری برای متقاعد سازی و ارتباطات جمعی و مردمی خواند و گفت:خبرنگاران در اقناع سازی اتفاقات اجتماعی نقش بسزایی دارند

وی با بیان اینکه خبر ناقص ممکن است جامعه را نگران و دچار دغدغه کند و این نگرانی به حوزه رسانه بر می گردد ازود:خبرنگار عضو موثر ایجاد آرامش در جامعه است که می تواند با یک خبر آرامش را به جامعه بر می گردانند.

وی نگاه رسانه ها را به دستگاه انتظامی شهرستان نگاه منصانه و خوب خواند و گفت: نیروی انتظامی  امنیت را به جامعه بر می گرداند و خبر نگار می تواند این زحمات را  بیشتر منعکس کند.

سرهنگ شعبانی هم گرایی پلیس با مردم را سبب ایجاد امنیت مطلوب  خواند و گفت: هم پوشانی شما می توانند نقش بیشتری در حوزه امنیت ایفا کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت مهمترین دغدغه مردم را در این روزها دغدغه فضای مجازی خواند و اظهار کرد : ما می توانیم  در کنار شما کار موثر برای آگاهی سازی مردم را از این فضا  داشته باشند

وی کنترل فضای مجازی و پایلوت کنترل را در خانواده ها خواند و تاکید کرد؛مردم می تواند در خانواده با آموزش درست فرزندان خود وورود این آموزش ها در جامعه  آسیب و تهدیدات را بشناسند و فضای مطلوب مجازی را در دنیای پیشرفته بیشتر بشناسانند.

وی کنترل فضای مجازی را بستری برای کاهش نا امنی خواند و گفت: امیدوارم با شناخت بیشتر این فضا شاهد روند رو به رشد جامعه در حوزه امنیتی و … باشیم.

شعبانی در پایان ضمن تقدیر مجدد از تلاش  خبرنگاران گفت:نیروی انتظامی را به عنوان حافظین امنیت نمودار کنید تا مردم ایمان داشته باشند که ما خادم مردم هستیم.

در پایان از خبرنگاران فعال در حوزه نیروی انتظامی شهرستان شفت تجلیل شد.

تنظیم خبر/زلیخا صفری

نیروی انتظامی ae31e51e-7e20-4e0d-934d-cbe32bb8b5ed 50914256-dd15-4a69-aff3-db5a4ce3c9e4 b7db6365-4eb1-4e61-a8dc-82a650dc53b2