صفیر گیلان؛سرهنگ نقد پور از رسانه ها خواست تا در اطلاع رسانی ها  و خدمات رسانی اسم افراد و مدیران را  بزرگنمایی نکنند  و مشکلات و ضعف  ها را به پای نظام ننویسند

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ احمد نقدپور همزمان با روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار در جمع  رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان ضمن تبریک این روز فرخنده گفت؛با توجه به هجمه تبلیغاتی که علیه نظام است نقش شما برجسته تر از بقیه اقشار است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به اینکه شما در تامین منافع ملی و اقتدار نظام اثر گذار هستید گفت؛در انعکاس توانمندی نظام و عملکرد مسئولان  استانی و شهرستانی با تمام توانمندی ورود کنید.

نقد پور نقش خبرنگاران را خاص و پیچیده و حساس و مهم خواند و گفت؛مشکل امروز جامعه اینکه گروه معاند در بزرگنمایی و سیاه نمایی نقش دارد و حساسیت کار شما بیشتر و اقناع مخاطب  را به شدت انجام دهید.

 

وی امپراطور رسانه غرب را در انعکاس به موقع اخبار و فضا سازی رسانه ای در راستای خنثی سازی جریانات   نظام اسلامی و اسلامی و تغییر  به نفع  جریان معاند دانست و گفت؛امروز با توجه به تغییرات  بنده  دولت  شیطنت رسانه با انتشار اخبار کذب  و دروغ علیه نظام با شدت در حال اجرایی شدن است.

 

سرهنگ نقد پور از رسانه ها خواست تا در اطلاع رسانی ها  و خدمات رسانی اسم افراد و مدیران را  بزرگنمایی نکنند  و مشکلات و ضعف  ها را به پای نظام ننویسند  بلکه عملکرد مثبت مسئولان به پای نظام نوشته شود.

 

فرمانده سپاه شفت خواستار شد تا رسانه ها بیشتر دنبال انعکاس  ضعف  در عملکرد ها شوند و  و در بحث پروژه  و غیره هم دنبال مثبت و منفی ها و علت های آشنا.