به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛فریبرز مرادی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گیلان با بیان این خبر افزود: در راستای افزایش ایمنی عبور ومرور وهدایت ایمن وسائط نقلیه مخصوصاً در هنگام شب، طی۳ماهه سالجاری بیش از ۵۰ کیلومتر خط کشی در طول راههای ارتباطی استان انجام شده است. وی تعیین محدوده سهم […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛فریبرز مرادی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گیلان با بیان این خبر افزود: در راستای افزایش ایمنی عبور ومرور وهدایت ایمن وسائط نقلیه مخصوصاً در هنگام شب، طی۳ماهه سالجاری بیش از ۵۰ کیلومتر خط کشی در طول راههای ارتباطی استان انجام شده است.

وی تعیین محدوده سهم عبور هر یک از خودروها و رانندگان را از دیگر اهداف خط کشی راهها برشمرده وگفت: خط کشی و تفکیک باند رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده نقش مستقیمی در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی دارد.

فریبرز مرادی، سپس گفت: در کنار خط کشی های صورت پذیرفته که به تفکیک در۱۵ کیلومتر از بزرگراههای استان، ۲۰کیلومتر از راههای اصلی و فرعی و ۱۵ کیلومتر نیز در راههای روستایی صورت پذیرفته، ۱۰کیلومتر گاردریل های آسیب دیده نیز در ۳ ماهه نخست سالجاری در راههای استان  تعمیر گردید.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود از نصب ۱۵۰۰ عدد انواع تابلوهای راهنمای ورانندگی نظیر مسیرنما، جهت نما، تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در راههای برون شهری و محورهای روستایی در ۳ ماهه سالجاری خبر داد.