اختصاصی/صفیر گیلان؛حسین زارع رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فومن در همایش یاوران وقف در امامزاده میرزای شهرستان فومن با اعلام این خبر افزود : آقای محمد کنعانی یک قطعه زمین به مساحت ۷۲۳ متر مربع را برای امورات مسجد شهید اشجری روستای ماوردیان وقف نمود. وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این زمین […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛حسین زارع رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فومن در همایش یاوران وقف در امامزاده میرزای شهرستان فومن با اعلام این خبر افزود : آقای محمد کنعانی یک قطعه زمین به مساحت ۷۲۳ متر مربع را برای امورات مسجد شهید اشجری روستای ماوردیان وقف نمود.
وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این زمین دو میلیارد و پانصد میلیون ریال است گفت : واقف خیراندیش این وقف را به نیت خیرات برای پدر و مادر خویش انجام داده است تا به هر نحوی که صلاح است صرف امورات مسجد شهید اشجری روستای ماوردیان شود.

حجت الاسلام حسین زارع از یک وقف جدید  توسط خانم سلمه کحبی از دهستان گشت که سه دانگ از منزل مسکونی خود را برای عمران و آبادانی مسجد صاحب الزمان وقف نمود خبر داد و گفت:سه دانگ دیگر این منزل توسط همسر این خانم وقف شده بود که ارزش ریالی این مسکن مسکونی تقریبا ۲ میلیارد ریال است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فومن خاطرنشان کرد : با وقف این زمین ، تعداد موقوفات فومن به ۷۲ مورد رسید که درآمد و منفعت حاصله از آنها صرف امور خیریه ، اقامه عزای سید الشهدا (ع) و ترویج امور دینی و قرآنی می شود.