ریس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تصریح کرد؛بدیهی است در صورت عدم تمدید پروانه چرا،پروانه مذکور از درجه اعتبار ساقط و ابطال میگردد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛علی داودی ریس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما در فومن گفت:از کلیه مرتع‌دارانی که تاکنون موفق به پرداخت حقوق و عوارض قانونی ناشی از تمدید سالیانه پروانه چرای دام سنوات قبل نشده اند تا ۸ آذر ماه سال ۱۴۰۰ مهلت دارند نسبت به پرداخت بدهی و تمدید پروانه مرتعداری خود اقدام کنند.

ریس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تصریح کرد؛بدیهی است در غیر این صورت پروانه مذکور از درجه اعتبار ساقط و ابطال میگردد.

وی افزود:لازم به ذکر است زمان تعیین شده قابل تمدید نمی باشد لذا از کلیه دامداران و مرتع داران شهرستان درخواست میگردد در مهلت باقی مانده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن مراجعه و نسبت به پرداخت عوارض چرای دام و تمدید پروانه ی چرا اقدام نمایند .

داوودی درخصوص فوت صاحبان پروانه چرا گفت: در صورت فوت صاحبان پروانه چرا و  متعاقبا عدم تمدید بموقع آن پس از دوسال پروانه فوق ابطال میگردد.

وی ضمن اشاره به استقبال دامداران برای تهیه طرح مرتع داری گفت: اقدامات مناسبی از طریق همکاری  سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان برای تهیه طرح مرتعداری برای این افراد انجام شده‌است

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری