اختصاصی/ صفیر گیلان؛اززلیخا صفری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی «صفیر گیلان» در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  که در بخش تیتر تجلیل شد. مراسم اختتامیه چهارمین دوره از این جشنواره با حضور و سخنرانی عزت‌الله ضرغامی عضو شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی کشور، بصیری رئیس بسیج رسانه کشور و جمعی از مسئولان صبح امروز […]

 

اختصاصی/ صفیر گیلان؛اززلیخا صفری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی «صفیر گیلان» در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  که در بخش تیتر تجلیل شد.

مراسم اختتامیه چهارمین دوره از این جشنواره با حضور و سخنرانی عزت‌الله ضرغامی عضو شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی کشور، بصیری رئیس بسیج رسانه کشور و جمعی از مسئولان صبح امروز در سالن شهدای ناجا برگزار ‌شد.

در مجموع ۸ بخش تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس، کاریکاتور و گزارش تلویزیونی، ۲هزار و ۶۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال ‌شد که از آثار برتر در این جشنواره تقدیر و با اعلام آرای مورد نظر زلیخا صفری راسته کناری در بخش تیتر در  قدردانی شد.

شایان ذکر است که هیئت داوران در بخش تیتر کسی را حائز رتبه اول ندانست و زلیخا صفری در بخش تیتر حائز رتبه برتر و دوم جشنواره شد.

رونمایی از قطعه چهل سالگی انقلاب با صدای خواننده حماسی کشور رضا احمدی از ویژه برنامه‌های اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان بود.

حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس و مقاومت، محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، چهل سالگی انقلاب اسلامی و مسائل صنفی اصحاب رسانه از جمله محورهای چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بود.