به گزارش  صفیرگیلان،‌ اختتامیه جشنواره آسیب‌های اجتماعی امروز  با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند. در این آئین پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان با مدیر مسوولی یوسف قلیزاده  به جهت عملکرد  منسجم و در خور تحسین و تلاش مستمر  در تولید آثار مکتوب در جهت تقویت […]

 به گزارش  صفیرگیلان،‌ اختتامیه جشنواره آسیب‌های اجتماعی امروز  با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

در این آئین پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان با مدیر مسوولی یوسف قلیزاده  به جهت عملکرد  منسجم و در خور تحسین و تلاش مستمر  در تولید آثار مکتوب در جهت تقویت رفتارهای اجتماعی مثبت و کاهش انحرافات اجتماعی موفق به دریافت لوح تقدیر از طرف دکتر فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و ضیایی پرور  مدیر کل  دفتر مطالعات  و برنامه ریزی رسانه ها  در وزارت فرهنگ  و ارشاد  دریافت کرد.

همچنین زلیخا صفری راسته کناری  خبرنگار صفیر گیلان موفق به کسب مقام  اول در بخش سر مقاله و مقاله با عنوان “خشونت خانگی جرمی خاموش واقعیتی آزار دهنده” شد.

 

در جشنواره آسیب شناسی اجتماعی در مجموع ۱۲۲ اثر به بخش«آسیب‌شناسی اجتماعی در رسانه‌ها» ارسال که از این تعداد ۴۶ اثر گزارش، ۵۰ مقاله و سرمقاله، ۲۳ خبر و سه عکس است.

 

در بخش «کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی» نیز ۸۰ اثر از هنرمندان استان ارسال که ۳۰ اثر در نمایشگاه به نمایش گذارده شد.