صفیر گیلان؛طالبی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد از شبکه‌های برق گیلان ۳۰سال عمر دارند،خاطر نشان کرد:اغلب این شبکه‌ها در شهرستان رشت واقع شده‌اند،چون شهرستان رشت زودتر از دیگر شهرستانهای استان از نعمت برق برخوردار شد .  مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: ۳۰درصد از شبکه‌های برق گیلان بیش از ۳۰سال عمر دارند و […]

صفیر گیلان؛طالبی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد از شبکه‌های برق گیلان ۳۰سال عمر دارند،خاطر نشان کرد:اغلب این شبکه‌ها در شهرستان رشت واقع شده‌اند،چون شهرستان رشت زودتر از دیگر شهرستانهای استان از نعمت برق برخوردار شد .

 مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: ۳۰درصد از شبکه‌های برق گیلان بیش از ۳۰سال عمر دارند و در معرض آسیب ناشی از برف همراه باد خسارت می‌بینند .
جمشید طالبی گفت:برف به خصوص برف همراه با وزش باد به شبکه های برق استان آسیب وارد می‌کند .
وی افزود:شبکه‌های برقی که بیش از ۳۰سال عمر دارند،بیشتر در معرض پارگی و آسیب قرار دارند.
طالبی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد از شبکه‌های برق گیلان ۳۰سال عمر دارند،خاطر نشان کرد:اغلب این شبکه‌ها در شهرستان رشت واقع شده‌اند،چون شهرستان رشت زودتر از دیگر شهرستانهای استان از نعمت برق برخوردار شد .
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ادامه داد:در حال حاضر کابل‌های خودنگه‌دار را جایگزین سیم‌های با عمر بالا کرده‌ایم و این کابل ها کمک می‌کنند که از آسیب‌های خطرناک پیشگیری شود .
وی تصریح کرد:تاکنون بارش برف در استان خسارت چندانی به شبکه های وارد نکرده است،اما میزان قطعی آن به محض کسب آمار دقیق اطلاع رسانی خواهد شد .