در این شهر چکمه پوش خواهم بود و اگر نیاز باشد جارو به دست خواهم شد /امده ام تا شهرم را زیباتر کنم/شهر فومن فرسودگی زیاد دارد فرسوده ترش نکنیم/

  پرینت
در این شهر چکمه پوش خواهم بود و اگر نیاز باشد جارو به دست خواهم شد /امده ام تا شهرم را زیباتر کنم/شهر فومن فرسودگی زیاد دارد فرسوده ترش نکنیم/
شناسه خبر : 10508 | تاریخ انتشار : 20 مهر 1396 - 0:32 | 1812 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

    اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛زلیخا صفری/حسین غلام نیا  که در جلسه امروز شورای شهر فومن و بعد از کنکاش فراوان توانست ۴ رای از ۵ عضو شورای شهر فومن را به خود اختصاص دهد گفت:  خدمات شهری فومن باید ۲۴ ساعته چراغش روشن  باشد،وتوان مدیر است که از پرسنل خود بترین […]

 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛زلیخا صفری/حسین غلام نیا  که در جلسه امروز شورای شهر فومن و بعد از کنکاش فراوان توانست ۴ رای از ۵ عضو شورای شهر فومن را به خود اختصاص دهد گفت:  خدمات شهری فومن باید ۲۴ ساعته چراغش روشن  باشد،وتوان مدیر است که از پرسنل خود بترین بهره را ببرد و بعد پاداش و اضافه کاری بدهد.

حسین غلام نیا عضو شورای شهر فومن در  یازدهمین  جلسه شورای این شهرستان  با بیان اینکه مدت زیادی است که از بحث انتخاب شهردار می‌گذرد و دوستان زیادی امدند وبخاطر به اجماع نرسیدن اعضا رفتند، گفت: من با خودم بسیار کلنجار رفتم تا  برای خدمت به مردم خودم را کاندید  شهرداری فومن  اعلام کنم.

عضو شورای شهر فومن با تاکید براینکه من بدون اینکه چپ یا راست باشم و بدور از سیاسی بازی امدم افزود: در شهرداری فومن جانمایی نیروی انسانی به درستی انجام نگرفته است و امروز این مکان مرد عمل می خواهد و هدف من اصلاح ساختار و اجرای طرح تحول اداری شهرداریست.

وی با تصریح براینکه برخی از نیروهای شهرداری فومن بطور کم کار و یا بیکار در حال وقت  گذرانی هستند، افزود:در شهرداری فومن ۱۳۱ نفر بجز بچه های خدماتی کارمند دارد.

غلام نیا  با بیان اینکه کارکنان شهرداری به قسمتهای اداری،حمل و نقل و آتش نشانی تقسیم می شوند گفت:با اسیب شناسی میدانی می توان مشکلات شهرداری را مرتفع  و جا نمایی کرد.

وی افزود: با اتحاد و انسجام انچه اعضای شورا تصمیم بگیرد بنده اجرایی می کنم اظهار کرد:در  شهر فومن  در حوزه شهری ما چالش بسیار داریم.

photo_2017-10-11_13-36-51

غلام نیا با اشاره به اینکه  بخاطر ورودی نامناسب شهر توریست و گردشگر در این شهر سر گردان است  گفت: ورودی شهر فومن شکل خجالت آوری دارد.

ایشان با اشاره به اینکه امروز مسافر و گردشگر ترجیح می دهد در قلعه بخوابد در فومن نماند گفت:من برای خدمت به مردم شهر و برای اینکه شهرم را قشنگ تر و زیباتر  کنم امدم.

اغلام نیا از ورودی شهر فومن که محل جمع آوری کهنه و اشغالهای شهر شده  گله مند شد و گفت:شهر فومن ۷۰۲ هکتار مساحت دارد و آیا جایی برای جمع کردن وسایل کهنه نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری باید در همه حوزه ها به شکل منسجم و  یکپارچه انجام‌ شود،افزود: وضعیت پسماند  و زباله شهر فومن  با نابسامانی  از دغدغه های شوراست.

عضو شورای شهر فومن با تاکید براینکه خدمات شهری فومن باید ۲۴ ساعته چراغش روشن  باشد، افزود: شهر فومن باید زیبا سازی شود و قول خواهم داد برای زیباسازی شهر خیر بیاورم تا دروازه قلعه رودخان در اول ورودی شهر در خیابان یاد آوران و دروازه ای در شهر برای ورودی ماسوله ایجاد کند.

غلام نیا با اشاره به اینکه وضعیت معابر و المان های شهری باید اصلاح شوند، افزود: بازار روز فومن  فاقد امکاناتی بهداشتی و خدماتی است و باید دارای امکانات رفاهی شود.

این عضو شورا با بیان اینکه شهر فومن، شهردار پشت میز نشین نمی خواهد، خاطرنشان کرد: پروژه های نیمه تمام باید به اتمام برسند. شهردار باید دید کشوری داشته باشد و موقعیت ها و ظرفیت ها را بشناسد.

گزینه شهرداری فومن با بیان اینکه پل های شهری فومن باید بهسازی شوند، خاطرنشان کرد: باید به دنبال و فراهم کردن فضا برای فعالیت دلسوزان فومنی باشیم.

 

غلام نیا با تصریح براینکه پارک ها و فضای سبز فومن رها شده اند، گفت: شهرداری باید در بیشتر واحد ها خودکفا باشد. مدیریت مالی این شهرداری نیازمند ساماندهی است و بنده از حوزه های مالی اطلاع کافی دارم.

عضو شورای شهر فومن با یادآوری اینکه انسان باید برای خدمت به مردم ارزش قائل باشد، افزود: شهرداری فومن بیش از یک میلیارد تومان اعتبار از ارزش افزوده استان گرفته است و این کنترل شده نبوده است.

غلام نیا ایجاد جایگاه آتش نشانی را در نقطه دیگر شهر برای شهروندان نوعی ارامش خواند و گفت:من امروز برای حل مشکلات خودم را معرفی کردم و از سیاسیون بهره می برم و با کسی تعارف ندارم  و از کسی اطاعت نمی کنم.

ایشان با اشاره به اینکه از نماینده شهرستان تقاضا داریم برای فومن حواله غیر رایگان بگیرند، اظهار کرد؛برای خدمت به مردم شهرم و آوردن خدمات و اعتبارات شبانه روز در تهران می خوابم.

وی سد معبر را مهمترین دغدغه خواند و گفت: از کارکنان مجرب و آموزش دیده در خدمات شهری ۲۴ ساعت بهره می برم و این را توان یک مدیر می دانم که از پرسنل و نیروی خود بتواند بهترین بهره را ببرد و بعد پاداش و اضافه کاری  و .. بدهد.

وی تاکید کرد ؛جوانان شهرم را می شناسم ماهان جوانی که قرآن را به خوبی تلاوت می کند و قهرمانان شهرم جناب فتحی نژاد و فیکوهی و اخوان و فوتبالیستهای شهرم  را می شناسم  .

حسین غلام نیا  که در جلسه امروز شورای شهر و بعد از کنکاش فراوان توانست ۴ رای از ۵ عضو شورای شهر فومن را به خود اختصاص دهد در گفتگو با صفیر گیلان بعد از به دست گرفتن سکان شهرداری گفت:من در این شهر جکمه پوش خواهم بود و اگر نیاز باشد جارو به دست خواهم شد تا به شهرم و مردمان فهیم فومن خدمت کنم.

photo_2017-10-11_13-36-05

شهردار جدید افزود: از گشت زنی و رفتن در آب و بحران و … خجالت نمی کشم چون کمک به همشهریان و مردم در ذاتم هست.

وی خواستار شد تا شهر فومن را که فرسودگی زیاد دارد فرسوده تر نکنیم و من با همراهی رسانه خدمات خود را رسانه ای می کنم.

شهردار جدید تاکید کرد ساماندهی بدهی شهرداری اولین حرکت و مثبت کردن سند شهرداری  و انضباط مالی برایم بسیار مهم است.

وی از اینکه سکان شهرداری را به دست گرفته بسیار خرسند و خوشحالم  اظهار کرد؛ برای  خدمت رسانی و بعنوان خادم امدم و امیدوارم  بتوانم با کمک همه  موفق و پیروز و سربلند باشم.

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
اسرائیل امروز بدون هدف تترج می زند/خلبان رحمانی محبوب و اسطوره مردمی از دیار ماکلوان فومن است
جزئیات بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳
بهره‌برداری از ۵ پروژه تقاطع غیر همسطح رشت در نیمه دوم امسال
عمل موفق خارج کردن تومور شکمی از بدن یک کودک ۱۰ ساله
آیا جمع آوری سازه های آهنی و میلگردهای زنگ زده مسکن مهر فومن در روز جمعه موقت است!؟قابل توجه مسئولان
کمک ۲۵ میلیارد ریالی حساب ۱۰۰امان به استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.