فرمانده سپاه قدس گیلان؛سپاه پاسداران هیچگاه گرایش به کسی نداشته و در انتخاب شهرداران دخالت نداشته و اجازه نمی‌دهد فردی از این نهاد مقدس برای منافع سیاسی خود استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در بحث انتخاب شهرداران در گیلان کسی حق ندارد از سپاه قدس هزینه کند زیرا همانطورکه گفته شد سپاه پاسداران هیچگاه گرایش به کسی نداشته و در انتخاب شهرداران دخالت نداشته و اجازه نمی‌دهد فردی از این نهاد مقدس برای منافع سیاسی خود استفاده کند.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره خود را خادم ملت ایران می‌داند، اظهار کرد: یکی ار وظایف ذاتی سپاه پاسداران کمک و حمایت از مردم در بحران‌های مختلف بوده و هیچگاه وارد بازی‌های سیاسی نشده است.
وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی گفت: سپاه قدس و بسیج همواره خود را هزینه انقلاب اسلامی و مردم کرده و آ‌ن‌ را یک فرهنگ می‌داند زیرا گفتمان امام و رهبری در برابر گفتمان وابسته ایستاد و آن را محکوم کرد و این را تجربه بیش از چهل و دو ساله انقلاب اسلامی نشان داده است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با  تاکید بر اینکه سپاه هیچگاه خود را هزینه جریان‌های سیاسی، افراد و انتخاب شهرداران نمی‌کند، بیان کرد: سپاه و بسیج هیچ گونه ورود مصداقی در انتخابات ندارد؛ و نباید به غوغاسالاری‌های دشمن اعتنا کرد لذا سپاه و بسیج از شاخص‌ها دفاع می‌کنند، اما نه گرایشی به کسی دارند و نه کسی را تخریب می‌کنند.