به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛ آیین بهره‌برداری از درمانگاه شبانه‌روزی شهر ماکلوان و ۱۰ واحد مسکن محرومین و همچنین آغاز عملیات اجرایی آب‌رسانی به روستای آبرود و بازسازی بیمارستان امام حسین مجتبی شهرستان فومن در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدائی نیرویی محوری زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده نزاجا و مسئولان استانی […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛ آیین بهره‌برداری از درمانگاه شبانه‌روزی شهر ماکلوان و ۱۰ واحد مسکن محرومین و همچنین آغاز عملیات اجرایی آب‌رسانی به روستای آبرود و بازسازی بیمارستان امام حسین مجتبی شهرستان فومن در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدائی نیرویی محوری زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده نزاجا و مسئولان استانی صبح امروز دریکی از  هتل‌های بخش سردار جنگل شهرستان فومن برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، با اشاره به آیه “اهدانا الصراط المستقیم” در سوره حمد، اظهار کرد: پیامبر نماد مجسم صراط مستقیم بود و امروزه ولی‌فقیه ما همان صراط مستقیم است.

امیر کیومرث حیدری با بیان اینکه تنها ایران است که در پهنه گیتی متنعم به وجود ولی‌فقیه هست، افزود: نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش ازجمله نیروهاییی است که تماماً در خدمت ولی‌فقیه بوده و در حفظ کیان و آب‌وخاک پیوسته تلاش می‌کند.

فرمانده نزاجا با تأکید بر اینکه باید به فکر امنیت بود و قدرت بازدارندگی کشور را بالا برد، افزود: بخش اعظمی که کشور را در بازدارندگی تقویت کرده و ما را با ارتش‌های دنیا متمایز می‌کند، مطیع امر رهبر بودن است.

حیدری با تأکید بر حفظ و تقویت بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران، گفت: در جغرافیای نیروهای مقاومت، نیروهای مسلح ایران دشمنان تازه به دوران رسیده را بر سر جای خود نشانده و به‌واقع به وعده سردار سلیمانی که پوزه دشمن را به خاک می‌مالیم را تحقق بخشیده است.

وی با اشاره به مفاد قانون اساسی مبنی بر اینکه بخشی از توان نیروهای مسلح در زمان صلح باید در خدمت مردم باشد، تصریح کرد: در دوران کرونا شرایطی فراهم شد تا نزاجا در گیلان حضور پیدا کند و در این راستا تمام قوای خود را به میدان آوردیم و اکنون شاکریم که به وعده‌ای که به مردم دادیم، عمل کردیم.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه ارتش در راستای ارتقای حوزه سلامت وارد میدان شده، گفت: در آینده نیز در تجهیز بیمارستان فومن، تکمیل پروژه‌های بهداشتی و همچنین آب‌رسانی نیز اقدام خواهیم کرد.

خبرنگار/زلیخا صفری

امیر کیومرث حیدری+نیروی زمینی ارتش

امیر کیومرث حیدری+نیروی زمینی ارتش  b8519914-40fb-46ab-b5f1-00872a92b6001

photo_2020-08-22_08-21-491