صفیر گیلان/آیین معارفه سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و سرهنگ پاسدار رضا رنجبر مسئول سازمان بسیبج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

صفیر گیلان ؛آیین معارفه سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و سرهنگ پاسدار رضا رنجبر مسئول سازمان بسیبج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

دشت بزرگ در این آیین گفت: بسیجیان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، گرانمایه ترین ارزش وجودی، یعنی نفس و جان خود را فدای انقلاب و شجره طیبه کرده اند و ما که اکنون به برکت این ایثارگری ها، فرصت خدمت داریم باید آن را مغتنم شمرده و لحظه ای در خدمتگزاری به مردم نباید غفلت نماییم.
وی افزود: یکی از ویژگی های بسیجی، زیرکی و گوش به فرمان امام بودن و ولایت پذیری است. با این ویژگی، بسیجیان باید دشمن را در توطئه هایشان ناامید کنند. ویژگی دیگر بسیجیان آگاهی است و باید با علم و دانش، جلوی به انحراف کشیدن اذهان جوانان را بگیریم و با عملکرد و خدمت انقلابی و شبانه روزی خود، جوانان را به ارزش های انقلابی و اسلامی متصل نماییم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: بسیجی محدود به هیچ بخش و قشری نبوده و تمامی افراد با گرایش ها و سلیقه ها در عرصه های مختلف، بسیجی بوده و آغوش بسیج باید برای همه آحاد جامعه باز باشد و جذب حداکثری داشته باشیم. غفلت در این بخش موجب ریزش خواهد شد و مایه امیدواری دشمنان در انجام توطئه هایشان خواهد بود.
دشت بزرگ گفت: فروتنی و تواضع از دیگر ویژگی های بسیجیان است که نمونه بارز آن شهید فهمیده بود که با نثار جان خود، برای همه الگویی بزرگ و ارزشمند است.
وی افزود: پایداری شبکه های برق و رضایتمندی مردم عزیز از خدمات صنعت برق، بیانگر تواضع، فروتنی و متاثر از روحیه بسیجی کارفرمایان و پیمانکاران، کارکنان و سایر دست اندرکاران صنعت برق می باشد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: غیرت دینی، مردمی و اهل عمل بودن از دیگر ویژگی های مهم بسیجیان است که اقتدار و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آورده است.
وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه امروزی، گفت: کارکنان و بسیجیان صنعت برق در دوران کنونی نیز چون گذشته وظیفه سنگین و حساسی بر دوش دارند. درتبیین عملکرد، اصحاب محترم رسانه از پروژه ها بازدید می نمایند و خدمات شرکت را به نحو احسن به آگاهی و اطلاع ذینفعان و مردم عزیز می رسانند تا امید را در دل مردم زنده نگه دارند. آمادگی کامل داریم تا دانشجویان، دانش آموزان، اصحاب رسانه ، مسئولین، و مردم از تاسیسات صنعت برق بازدید نمایند.
دشت بزرگ با اشاره به انتخابات پیش رو،گفت: انتخابات، مرحله ای حساس و مهم است که دشمنان تلاش دارند تا مردم عزیز را از شرکت در انتخابات منع کنند و وظیفه انقلابی و شرعی یکایک ما این است که بستر و شرایط حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم تا با تشکیل مجلسی مقتدر و انقلابی، شاهد ایرانی سربلند و خوشنام در عرصه بین المللی باشیم.
سرهنگ پاسدار رضا رنجبر مسئول سازمان بسیبج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان در این آیین گفت: همه افراد جامعه، بسیجی هستند و بسیجی بودن محدود به افراد و اقشار خاصی از جامعه نیست.
وی افزود: نقش و مسئولیت بسیجیان در سه مقوله جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی بسیار مهم و اساسی می باشد. بسیجیان باید در عرصه خدمت و تلاش، از جان مایه بگذارند و باید با بصیرت و دانش، خود آگاهی افراد را بالا ببرند تا دشمنان نتوانند فتنه و آشوبی را در کشور ایجاد کنند.
مسئول سازمان بسیبج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: بسیج کارمندان، مشاوران امین مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت ها هستند و تفکر بسیجی می تواند جامعه، اداره و محل کار را سالم نگه دارد.
گفتنی است که در پایان این آیین، با اهدای حکم مسئولیت از سوی سرهنگ پاسدار رضا رنجبر مسئول سازمان بسیبج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان، ابراهیم شعبانی به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب شد.