فرمانده انتظامی شفت از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و منزل در شهرستان شفت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت یک متهم سابقه‌دار را در این پرونده‌ها شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضائی ماموران آگاهی به محل سکونت متهم مورد نظر اعزام شده و وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت سیم برق، ۲ فقره سرقت منزل و ۲ فقره سرقت از ساختمان‌های در حال احداث در سطح شهرستان شفت و فروش اقلام سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۲۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: تلاش برای دستگیری مالخر ادامه دارد.
سرهنگ شعبانی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و با نصب اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس در تلفن همراه خود از آموزش‌های لازم در بحث پیشگیری از سرقت و هشدارهای انتظامی استفاده کنند.

🚔 معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شفت