صفیر گیلان؛دلخوش گفت؛من در همین جا از سرهنگ آرمان فرمانده سپاه صومعه سرا به جهت برنامه ریزی و تدارکات تشکر می نمایم و امیدوارم این مراسم پر شکوه برگزار شود.

اختصاصی /صفیر گیلان؛دکتر دلخوش در جلسه شورای اداری در اولین روز از هفته دفاع مقدس ضمن تبریک ایام دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی گفت:با مشورت سپاه و مسئولان شهرستان و مشورت در شورای تامین ماتصمیم گرفتیم تا مراسمی را به جهت اینکه دو سال به دلیل کرونا مراسم در شان و جایگاه شهدا در شهرستان  نداشتیم  برگزار کنیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید والامقام شهرستان صومعه‌سرا و ۳۲ شهید مدافع حرم استان گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس در زادگاه آیت‌الله سید محمود ضیابری و سید عبدالوهاب ضیابری بخش ضیابر برگزار می‌شود گفت؛من در همین جا از سرهنگ آرمان فرمانده سپاه صومعه سرا به جهت برنامه ریزی و تدارکات تشکر می نمایم و امیدوارم این مراسم پر شکوه برگزار شود.

وی افزود:با رایزنی ها یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید والامقام شهرستان صومعه‌سرا در استان گیلان با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

گفتنی است: یادواره شهدای صومعه‌سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم گیلان، روز پنجشنبه، اول مهر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ در گلزرا شهدای بخش ضیابر  با سخنرانی «محمدباقر قالیباف»، رئیس مجلس شورای اسلامی و مداحی کربلایی «سجاد قاسمی» همراه خواهد بود.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری