دور دوم اعتباربخشی موسسه‌ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور تیم ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت، افتتاح شد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دور دوم اعتباربخشی موسسه‌ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور اعضای کمیسیون ملی اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نشستی، صبح امروز در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه افتتاح شد.

در این نشست، دکتر محمد تقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر مهشید نقاش پور – مسئول تیم ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت، معاونین و مدیران ستادی دانشگاه و همچنین رؤسای دانشکده‌های هشت‌گانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور دارند.

دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به حوزه‌های هشت‌گانه استاندارد اعتباربخشی موسسه‌ای، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده ارزیابی به جهت احصا نواقص و به کار گرفتن راهکارهای علمی و مدیریتی به‌روز در راستای ارتقای نظام سلامت مبتنی بر عدالت است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت ارتقا شاخص‌ها در حد استاندارهای وزارت متبوع، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده به‌روزرسانی اقدامات مطابق نظریه کارشناسی تیم اریابان است و با گشاده‌رویی از آن استقبال می‌کند.

گفتنی است، دور دوم اعتباربخشی موسسه‌ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز و فردا ۲۰ و ۲۱ آبان ماه انجام می شود که در آن استانداردها و شاخص‌های از پیش تعیین‌شده با وضعیت فعلی نظام سلامت استان ارزیابی و راستی آزمایی می‌شود.