به گزارش صفیر گیلان؛یونس محمودی   با اشاره به خدمات دولت خدمتگذار  افزودند: دهه مبارکه فجر فرصت مغتنمی است که دولتمردان طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به بیان عملکردها و خدماتشان به ملت بپردازند. محمودی گفت : دولت با تمام قوا در حال خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران است و به […]

به گزارش صفیر گیلان؛یونس محمودی   با اشاره به خدمات دولت خدمتگذار  افزودند: دهه مبارکه فجر فرصت مغتنمی است که دولتمردان طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به بیان عملکردها و خدماتشان به ملت بپردازند.
محمودی گفت : دولت با تمام قوا در حال خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران است و به تبع آن ما نیز در شهرستان تمام تلاش و مساعی خویش را به کار گرفته تا خدمتی به این مردم نمائیم.

یونس محمودی طی مقایسه ای کوتاه و گذرا در قبل و بعد از برجام خاطر نشان کرد: وضعیت انباشت گندم ما در قبل از برجام تنها یک هفته بود مردم عزیز ما بدانند قبل از برجام ما نمیتوانستیم نفت بفروشیم و اگر هم می فروختیم نمیگذاشتند به پولمان دسترسی داشته باشیم.
وی یادآور شد : دولت تدبیر جناب روحانی با برجام به دنیا اثبات کرد دولتی استدلالی است و اهل مذاکره و گفتگو ، زیرا اسلام و قرآن ما را دعوت به صلح ، مدارا و گفتگو کرده است آنچنان که پیامبر مکرم اسلام با یهودیان و مسیحیان مذاکره و گفتگو کند.
فرماندار املش گفت : درست است که آمریکــــــا بد عهد است اما بد عهدی آمریکا را به پای برجام ننویسیم . دولت و تیم مقتدر و کلا دستگاه قدرتمند دیپلماسی ما در این مذاکرات موفق عمل کرد.ما در قبل از برجام فروش بسیار پایینی در نفت داشتیم ما اکنون به لطف برجام حدود ۳ میلیون بشکه نفت صادر میکنیم و این کار کمی نیست. چرا برخی این موفقیت ها را نمی بینند و دائم در حال اعتراض هستند؟
نماینده عالی دولت در شهرستان املش گفت: برجام نقطه عطفی در تاریخ جمهوری و یک پیوستی است در رویکرد دولت  و برجام موجب ایمن سازی ایران از تهدیدها و وباعث شد سایه جنگ از رئوس ملت مرتفع گردد.

امروز فرماندار املش در جمع مردم روستای شیشارستان حضور و در یک گفتگوی صمیمانه به  درد دلهایشان  گوش داد.

در نهمین روز از دهه مبارکه فجر پروژه های شهرستان املش با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان املش به بهره برداری رسید.
پروژه آسفالت روستای شیشارستان بطول جمعا” ۳۶۰۰ متر مربع که ۲۰۰۰متر مربع از محل قیررایگان از سوی دفتر امور روستایی استانداری و ۱۶۰۰ متر مربع از سوی خودیاری مردم و درآمدهای دهیاری با حضوریونس محمودی فرماندار املش ، بابک خادم آزاد بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین ادارات ونهادها به بهره بردای رسید.
پارک بازی کودکان در روستای شیشارستان که مبلغ ۱۵ میلیون تومان از محل کمک های دفتر امور روستایی استانداری و حدود ۱۰ میلیون تومان از محل درآمدهای دهیاری روستا جمعا” به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۵ تومان به بهره برداری رسید.
سومین خانه هلال احمر در روستای نرکه با حضور مسئولین و فرماندار افتتاح گردید که زمین این ساختمان از سوی خانواده محترم شهید ابوالقاسمی به این نهاد خدمت رسان و امدادی اهداء گردیده بود.photo_2017-02-08_09-47-37 photo_2017-02-08_09-47-32 photo_2017-02-08_09-47-24 photo_2017-02-08_09-47-18 photo_2017-02-08_09-47-14photo_2017-02-08_09-49-02 photo_2017-02-08_09-48-56