بهروزی فر تاکید کرد؛دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات اقتصادی و معیشتی است که حل این معضلات زمان بر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن ؛عصر امروز با حضور حسین مصطفی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ، خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه شهرستان فومن ، مسئولان ادارات و نهادهای این شهر موسی فکور پاشاکی به عنوان سرپرست شهرستان فومن معرفی شد .

خلیل بهروزیدر مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری فومن  با اشاره به مشکلات این شهرستان، در حوزه عمرانی گفت: دغدغه‌ها بسیار زیاد  از جمله کمبود اعتبارات در حوزه عمرانی و بهداشتی شهرستان را رنج  است و عمر برخی پروژه ها ی نیمه تمام در شهرستان از ۱۰سال بیشتر است.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول می‌تواند بر روی روند کاری یک مجموعه تأثیر داشته باشد، افزود: شهرستان فومن در دوره‌ها و دولت‌های گذشته به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به مشکلاتی که از دولت گذشته باقی مانده که دولت فعلی باید هم به آن تعهدات عمل و هم مشکلات را برطرف کند، گفت: دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات اقتصادی و معیشتی است که حل این معضلات زمان بر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اقتصادی که بیشترین وابستگی را به فروش و قیمت نفت داشته باشد وضعیتی بهتر از امروز نخواهد داشت، افزود: کشوری که بیشترین تکیه آن به نفت باشد اقتصادش اینگونه است.

بهروزی فر با اشاره به ثروت‌های فراوان ایران  گفت: متأسفانه این ثروت توسط عده‌ای به تاراج رفته است و  امروز هیچ راهی برای بازگشت این ثروت نیست.

وی ادامه داد: مردمی که در تمام ۴۰ سال گذشته در صحنه‌های مهم و حساس حضور داشته اند امروز در تنگناهای اقتصادی هستند و این دور از شأن این ملت است.

وی با تأکید بر اینکه مسببان وضعیت امروز کشور و مردم باید محاکمه شوند، اضافه کرد: در دیدار کمیسیون اجتماعی مجلس با رئیس قوه قضائیه این موضوع مطرح و گفته شد مردم خواهان اجرای عدالت در این زمینه هستند.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان رسیدن به مسئولیت را به واسطه خون شهدا دارند، تصریح کرد: داشتن روحیه انقلابی و جهادی برای مدیران لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه مدیران نباید با رفتار و عملکرد خود بی اعتمادی مردم را بیشتر کنند، افزود: پناهگاه مردمی امروز فرمانداری یا ادارات است لذا مسئولان باید برخورد درستی داشته باشند زیرا مردم با مشکلات اقتصاد و معیشتی رو به رو هستند .

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه پل ورودی این شهر حدود ۱۷ سال به دلیل تعلل و غفلت دولت‌ها غیرفعال مانده است، گفت: این پل مسیر ورودی ماسوله، دومین شهر توریستی دنیا است و  برای فعال‌سازی و پیگیری این پروژه جلساتی با وزیر جدید داشته ام.

در پایان این جلسه با تشکر و قدردانی از زحمات «محمدرضا محسنی» فرماندارقبلی  موسی فکور به عنوان سرپرست فرمانداری فومن معرفی شد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری