به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور نماینده عالی دولت در گیلان، دو پروژه آموزشی در شهرستان بندرانزلی افتتاح شد.

به گزارش صفیر گیلان؛ عصر روز (شنبه) بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور اسدالله عباسی در بندرانزلی، دو پروژه آموزشی در محدوده مناطق آزادانزلی و لیچارکی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

این دو فضای آموزشی شامل مدرسه شهدای گلشن و لیچارکی بندرانزلی از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با مشارکت منطقه آزاد انزلی در زمینی به مساحت ۴۴۰۰ مترمربع، فضای آموزشی مدرسه ۶ کلاسه با مساحت در مجموع ۶۷۰ مترمربع با هزینه کرد ۱۶۰ میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان و مردم منظقه به بهره برداری رسید و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان شد.

استاندار گیلان در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه ها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعالی بخشی به جریان علم و ادب آموزی در مدرسه امری ضروریست، گفت: توسعه سرانه آموزشی  یکی از اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است که طی این دو سال به خوبی مشهود است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به همه نیازمندی های دانش آموزان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی ، گفت:  باید عدالت آموزشی و بهبود سطح رفاهی دانش آموزان را مورد توجه قرار داد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به افتتاح همزمان ۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی استان گیلان بمناسبت ایام دهه مبارک فجر طی امروز گفت: این ۱۸ واحد آموزشی و پرورشی با ۵۹ کلاس، ۶ هزار و ۴۱۳ مترمربع زیربنا با هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.