دیدار دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با دکتر مرتضوی مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان در راستای رفع موانع تولید صورت گرفت.

در این دیدار مدیر عامل شرکت سیمان خزر با تقدیر و تشکر از مدیر کل و همکاران ایشان در راستای حمایت از تولید، ضمن اشاره به روند تحویل و توزیع بموقع محصولات شرکت در سطح استان، به تشریح اهمیت رفع موانع تولید جهت تداوم فعالیت این واحد پرداختند.

دکتر مرتضوی مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان ، با قدردانی از حضور مدیر عامل و همکاران ایشان در این دیدار و ابراز خرسندی از موفقیت‌های کسب شده در سطح ملی و استانی توسط مجموعه سیمان خزر، در خصوص بخش‌نامه های جدید تامین اجتماعی مواردی را مطرح فرمودند.

در پایان این دیدار ، دکتر مرتضوی ضمن تاکید بر پیگیری های لازم از سوی همکاران ایشان در خصوص برخی موارد مطرح شده در جلسه و ابلاغ به دکتر امیری معاونت منابع تأمین اجتماعی استان در همین راستا وهمچنین اعلام آمادگی جهت بازدید از مجموعه بزرگ سیمان خزر در آینده بسیار نزدیک، دو طرف با بیان نقش غیر قابل انکار سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید و رونق در فضای کسب و کار، برای افزایش همکاری فی مابین اعلام آمادگی کردند.