به گزارش صفیر گیلان؛مهندس علی دقیق مدیرکل محترم نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان به همراه مهندس سید احمد قدسی خورسند معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان با حضور در دفتر مدیر شعب بانک ملی استان گیلان ضمن دیدار با سید رسول میرخلفی ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان گیلان به تبیین اهداف طرح تحولی […]

به گزارش صفیر گیلان؛مهندس علی دقیق مدیرکل محترم نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان به همراه مهندس سید احمد قدسی خورسند معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان با حضور در دفتر مدیر شعب بانک ملی استان گیلان ضمن دیدار با سید رسول میرخلفی ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان گیلان به تبیین اهداف طرح تحولی آجر به آجر پرداخت.
وی ضمن تشکر از اهتمام بانک ملی به توسعه فضاهای آموزشی استان گفت: بانک ملی همراه خیرین مدرسه ساز با اجرای طرح آجر به آجر به توسعه زیر ساخت های آموزشی برای آینده سازان این مرز و بوم توجه ویژه ای دارد.
مهندس دقیق در ادامه تصریح نمود: احداث ۵ فضای آموزشی توسط بانک ملی با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان در مناطق کم برخورد دار از خدمات ارزنده بانک ملی در سال‌های اخیر است که نشان دهنده اعتقاد و ایمان این بانک به رسالت اجتماعی خود و رفع کمبود های زیرساخت های آموزشی است.
وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی در میان اقشار مختلف جامعه، افزود: طرح آجر به آجر با هدف نهادینه نمودن این فرهنگ مقدس و در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا شده است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان با تبیین و تشریح ابعاد مختلف اجرای طرح آجر به آجر ، از همراهی بانک ملی در اجرای این برنامه ها تقدیر نمود.
وی با اشاره به راه های مختلف برای مشارکت خیرین و عموم مردم در امر مقدس مدرسه سازی، خاطر نشان کرد: یکی از راههایی که مردم عزیز ما می توانند به سهولت و با هر مبلغی، خود را در آینده فرزندان ما سهیم سازند کد #۲۴۵۲۴*۶۶۵۵* می باشد امیدوارم بانک ملی نیز این کد را در برنامه های خیری خود لحاظ نماید.