محمد گل افشان در فومن:‌ تیم های سحر با فراگیری آموزش های تخصصی، به یاری کودکان حادثه دیده می شتابد.

به گزارش پایگاه خبری صفیرگیلان؛ رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در آئین اختتامیه دومین کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک استان گیلان در فومن گفت: با هدف گذاری هایی که انجام گرفته است تیم های سحر در تمامی شهرهای کشور راه اندازی می شوند.

محمد گل فشان افزود: تیمهای سحر با فرا گیری آموزش های تخصصی کمک های زیادی در زمان حوادث به کودکان حادثه دیده انجام می دهند.

در ادامه مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان هم گفت: ارائه آموزش های تخصصی به جوانان داوطلب عضو تیم های سحر تاثیر زیادی در کمک رسانی آنها به کودکان و افراد مصدوم در زمان حوادث دارد.

سیاوش غلامی افزود: در دومین کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک جمعیت هلال احمر گیلان ۲۲ نفر از سرتیم های سحر شهرستان های مختلف گیلان آموزش های حمایت روانی و حفاظت و یاری کودکان در زمان حوادث را طی ۳ روز به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

موسی فکور فرماندار فومن و سید علی منیری معاون دانشجوئی جمعیت هلال احمر کشور هم در این مراسم امداد رسانی جوانان داوطب جمعیت هلال احمر را در زمان حوادث برای نجات جان مصدومان و ایجاد امنیت روانی و اجتماعی بسیار تاثیر گذار دانستند و بر توسعه آموزش های تخصصی برای داوطلبان تاکید کردند.

کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک با همت معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان و رئیس جمعیت هلال احمر فومن در این شهرستان برگزار شد.