به گزارش صفیر گیلان؛علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این خصوص اظهار داشت : با توجه به اهمیت تامین منابع بمنظور امکان ارائه تعهدات بموقع و مطلوب به مخاطبین و نظر به اینکه این مجموعه فاقد بودجه دولتی بوده و وصول حق بیمه ها و مطالبات معوق از کارفرمایان ، اصلی ترین منابع […]

ایشان افزود : به همت و ابتکار کارشناسان متخصص در استخدام تامین اجتماعی گیلان در واحد فن آوری اطلاعات ، برنامه نرم افزاری مناسب این امر در راستای ارسال خودکار و سیستمی پیامک طراحی و پس از تست آزمایشی همزمان با هفته تامین اجتماعی راه اندازی و بهره برداری گردید .

علی حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پیش از این ، فراخوان کارفرمایان برای پرداخت بدهی ها از طریق پیامک ، با فاصله زمانی و درخواست شعب و هماهنگی اخذ شماره های تماس ، بصورت دستی انجام میگرفت ، اظهار داشت : این سامانه و برنامه نرم افزاری بصورت خودکار ۴۸ ساعت قبل از سررسید اقساط بدهی های کارفرمایان را در قالب پیامک با سرشماره ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ به آنان اطلاع رسانی خواهد کرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اظهار امیدواری نمود : این خدمت که در تاکید بر اصل سه جانبه گرایی و حمایت از واحدهای تولیدی و کارآفرینان گرامی و با هدف کاهش دغدغه های آنها انجام پذیرفته است ، گره گشای این گروه از شرکای سازمان و کاهش فراموشی های احتمالی و مشکلات ناشی از تبدیل به حال شدن بدهی ها گردد .

شایان ذکر است در اولین گام از اجرای این طرح و همزمان با راه اندازی و بهره برداری ، سررسید اقساط کارفرمایان ۱۲ شعبه بزرگ استان آغاز گردید .

خاطر نشان میسازد کارفرمایان گیلانی تا پایان نیمه نخست سال ۹۸ بیش از ۸۳۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی گیلان بدهکار می باشند .