تجلیل از اداره کل نوسازی مدارس گیلان بعنوان استان پیشرو در اجرای طرح تحول آجر به آجر و پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛،توسعه و تجهیز مدارس کشور، در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان نوسازی مدارس کشور از استان‌های پیشرو در اجرای طرح تحولی آجر به آجر و پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» تقدیر شد.

فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: نتایج ارزیابی اجرای برنامه‌های پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»، براساس شاخص‌های تعریف شده در ترویج و معرفی طرح و میزان جذب مشارکت‌های مردمی در تحقق اهداف پویش صورت گرفت که از مدیران کل استان‌های خوزستان، گیلان، خراسان جنوبی و کرمانشاه که به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند تقدیر به عمل آمد.

مهاجرانی تاکید کرد: طرح ملی آجر به آجر، فارغ از میزان تعهدات مالی، نشر فرهنگ کار خیر، ترویج ایده جمع‌سپاری و آشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مدرسه‌سازی را در نظر دارد که ایجاد شبکه داوطلبان مدرسه‌ساز و حفظ و توسعه شبکه خیرین مدرسه‌ساز از دیگر اهداف طرح ملی آجر به آجر است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: این طرح نیکوکارانه با همراهی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از سال گذشته کلید خورد، که در حال حاضر در قالب پویش «آجرهای مهربانی» همزمان با ماه مبارک رمضان در حال اجراست. پیش‌تر نیز پویش‌های «مهر را با محرم آغاز کنیم» و «من مادرم، بچه‌‌های ایران فرزند من» اجرا شد که در مجموع بیش از یک میلیون نفر در قالب این پویش‌ها، بالغ‌بر هشت میلیارد تومان به امر مقدس مدرسه سازی کمک کرده‌اند.

هموطنان عزیز و نیکوکار می‌توانند به منظور شرکت در طرح آجر به آجر، با مراجعه به سامانه https://ajorbajor.ir/ و سایت “مهر مدرسه” https://mehremadrese.ir و انتخاب استان موردنظر با هر میزان آورده حتی به اندازه یک آجر در امر حسنه مدرسه‌سازی مشارکت داشته ‌باشند.

مدیر مسئول:زلیخا صفری