صفیر گیلان؛«مجید عزیزی» نیز در این همایش عنوان کرد: رسانه‌ها در مباحث برندینگ شهر خلاق رشت رسالت و نقشی مهم بر عهده دارند.

به گزارش صفیر گیلان؛مجید عزیزی رئیس شورای شهرستان و نایب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا با گرایش‌های مختلفی وارد شورا و مدیریت شهری می‌شوند  افزود: باور دارم که باید از تجارب و ظرفیتهای علمی و دانشگاهی شهر و استان گیلان برای توسعه شهری استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه علمی می‌تواند کمک بزرگی در حوزه مدیریت شهری باشد ابراز داشت: کارگروه‌های مختلفی را در همین راستا در شورای شهر رشت تشکیل دادیم که کارگروه گردشگری از جمله آنها محسوب می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه تعدادی از رسانه‌ها خالصانه در حال فعالیت هستند و بدون حب و بغض نقد سازنده انجام می دهند افزود: این نقد سازنده به خصوص در حوزه برندینگ و شهر خلاق موجب می شود مدیریت شهری بهتر در جهت اهداف و رسالت خود حرکت کرده و اهداف را محقق کند.

 مجید عزیزی: رسانه‌ها در مباحث حول محور برندینگ شهر خلاق رشت رسالت و نقشی اثرگذار و مهم بر عهده دارند.