به گزارش صفیر گیلان – فرمانده انتظامی گیلان در دیدار با مدیرکل صداو سیمای مرکز استان گفت: صدا و سیما سفیر خوبی برای ناجااست و نقش این سازمان در ماموریت‌های پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست. سردار ” محمدرضا اسحاقی ” در نشست صمیمی با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز گیلان، رسانه ملی […]

به گزارش صفیر گیلان فرمانده انتظامی گیلان در دیدار با مدیرکل صداو سیمای مرکز استان گفت: صدا و سیما سفیر خوبی برای ناجااست و نقش این سازمان در ماموریت‌های پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست.
سردار ” محمدرضا اسحاقی ” در نشست صمیمی با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز گیلان، رسانه ملی را سنگری واحد دانست و بیان داشت: اقدامات مؤثر صدا و سیما برای فرهنگ‌سازی، اصلاح ناهنجاری‌ها و مبارزه با جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیار حائز اهمیت است.
فرمانده ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه صدا و سیما به تنهایی در برابر جنگ نرم دشمنان صف آرایی کرده افزود: رسانه ملی با اینکه در مقاطعی مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد ولی همواره در خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی محور برقراری نظم و امنیت در جامعه است اظهار داشت: بخش اعظمی از ماموریت‌های پلیس در حوزه پیشگیری منوط به همکاری و تعامل نزدیک با صدا و سیما است.
سردار اسحاقی با اشاره به اینکه متأسفانه فضای مجازی به جایی برای شایعه پراکنی و انتشار اکاذیب تبدیل شده است، عنوان کرد: با استفاده مناسب از ظرفیت رسانه‌ها به خصوص رسانه پرطرفدار ملی می‌توان در فرهنگ‌سازی کاربران در فضای مجازی و انتقال پیام‌ها و هشدارهای پلیس به عموم مردم گام‌های مؤثری را برداشت.
اسحاقی گفت: صدا و سیما سفیر خوبی برای ناجا است و نقش این سازمان در ماموریت‌های پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: صدا و سیما امروز همگام با نیروهای خدوم انتظامی در خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمنان این نظام مقدس و در جبهه جنگ نرم قرار دارد.
در این نشست ” محمدباقر باقرزاده ” مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز نقش پلیس را در حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار برجسته دانست و افزود: فراهم کردن بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مستلزم برقراری امنیت است و شهروندان نیز قطعاً بر این موضوع واقف هستند.
وی صداو سیما را حامی و پشتیبان نیروی انظامی در تامین امنیت اجتماعی، گسترش آرامش عمومی و افزایش احساس امنیت جامعه معرفی کرد و بیان داشت: مجموعه صدا و سیما با لحاظ مقدورات، مقتضیات و امکانات سازمانی حداکثر حمایت و پشتیبانی را از اقدامات رسانه‌ای پلیس دارد.
گفتنی است در این نشست ضمن گفت و گو در مورد انعقاد قرارداد همکاری مشترک میان دو مجموعه صدا و سیما و نیروی انتظامی و تقویت امنیت مقرهای صدا و سیما، نسبت به تهیه مستند و نمایشنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با موضوع امنیت اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.