اختصاصی/صفیر گیلان؛جلیل سندی عضو شورای اسلامی شهرستان فومن در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر فومن که شامگاه ۲۹ فروردین در سالن جلسات شهرداری برگزار شد گفت:شاید  تا امروز شهردار جدیدشهر  فومن کارهای بزرگ و پروژه های عمرانی  نداشته ولی کارهایی که به نگاه شما بسیار کوچک است رضایتمندی مردم را به همراه داشته […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛جلیل سندی عضو شورای اسلامی شهرستان فومن در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر فومن که شامگاه ۲۹ فروردین در سالن جلسات شهرداری برگزار شد گفت:شاید  تا امروز شهردار جدیدشهر  فومن کارهای بزرگ و پروژه های عمرانی  نداشته ولی کارهایی که به نگاه شما بسیار کوچک است رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

عضو شورای شهر فومن در پاسخ به برخی انتقادات اعضای شورا به شهردار گفت:امروز بحث روشنایی در ورودی شهر با ۳۰ چراغ ایستاده  و روشنایی برخی خیابانها و نیز راه اندازی فواره های آبی در سطح شهر از رویکرد های خوب شهردار فومن است است .

photo_2018-04-18_11-35-11

سندی  با اشاره به اینکه می توان با بهره گیری از فواره های دیدنی جاذبه گردشگری را در شهر فومن بالا برد گفت:  همین فواره ها که غروبها در میدان اصلی شهر و میدان آناهیتا و … روشن می شود حالت بسیار خوب و جذاب و دیدنی برای شهروند و مسافر ایجاد می کند.

عضو شورای شهر فومن با بیان اینکه برخی از این فواره ها که بیش از ۲۴ سال خاموش بودند امروز با کمتر از ۵۰۰ هزار تومان جلوه خاص به شهر فومن دادند افزود:اگر چه ما تا امروز کارهای بزرگ نکردیم ولی کارهای کوچک هم نباید بر زمین بماند.

photo_2018-04-18_11-31-44

وی انجام کار کوچک را در کنار کار بزرگ  عامل رضایتمندی شهروند خواند و گفت: ما باید در کنار هم کارهای بزرگ را انجام دهیم و نباید بین شورا و شهردار فاصله ایجاد شود.

ایشان  با اشاره به اینکه رفت وروب در برخی مسیرها و نقاط شهر به خوبی انجام نمی شود گفت: امروز شاهد ماندگاری زباله در شهر هستیم که نیاز است پاکسازی در سطح شهر محله به محله اجرایی شود.

جلیل سندی انجام ندادن کارهای کوچک را عامل فرسودگی در شهر دانست و گفت: کم کاری در شهر  زیاد بوده و این مربوط به اشخاص خاص نیست.

عضو شورای شهر فومن از نیازهای این شهر را در بخش نظافت و پاکیزگی  بیش از ۱۰۰ سطل زباله دانست و گفت: نباید همزمام تمام مشکلات رفع شود بلکه باید شهروندان به شهردار و اعضای شورا فرصت بیشتری بدهند.

 ایشان با اشاره به اینکه نباید از شهردار فومن توقع کار شهرداری که ۲۰ سال در حوزه شهری کار کرده را داشته باشیم اظهار کرد: شهردار امروز اتوبان و فرودگاه نزده ولی کارهای خوبی انجام داده که با رضایت مندی مردم همراه است.

سندی مدیریت شهرداری را یک مدیریت خاص،متفاوت، پیچیده و چند بعدی خواند و گفت:  شهردار باید تعاملات اجتماعی با بخش های جامعه را بداند و امیدوارم جناب غلام نیا شهردار فومن با مدیریت درست  که از ویژگی یک شهردار خوب است پله های سازندگی و رونق اقتصاد شهری را یکی یکی بپیماید.

 

photo_2018-04-18_11-33-36

جلیل سندی  در پاسخ به انتفاد برخی اعضای شورا که گفتند؛ شهردار هر کار کوچک را رسانه ای و تصویری می کند گفت: من خودم موافق گزارش کار تصویری هستم و  شما به عکس های فضاهای مجازی  زیاد سخت گیری نکنید.

 

ایشان از پیگیری در خصوص شن و ماسه برای زیر سازی معابر  و اسفالت خبر داد و گفت: نیاز است از کارهای خوب تشکر و ایرادها و کمبودها هم بازگو شوند./زلیخا صفری