صفیر گیلان؛دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان از ابراز رضایتمندی ۹۰ درصدی مخاطبان از خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان در سطح استان خبر داد . 

به گزارش  پایگاه خبری صفیر گیلان؛دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان افزود : در راستای ارتقاء فرایندهای پاسخگوئی به مخاطبان این نظرسنجی از طریق سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان (CRM) بصورت مکانیزه انجام می گیرد که مطابق نتایج حاصله ، بیمه شدگان مراجعه کننده به ۱۳ مرکز درمانی ملکی و همچنین بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت نزدیک به ۹۰ درصد اعلام رضایت داشته اند . 

ویاضافه کرد: در این طرح برای استفاده کنندگان از خدمات پیامکی حاوی لینک نظرخواهی ارسال می گردد تا بر اساس آن شرایط کمی و کیفی خدمات مورد رصد و پایش قرار گیرد .

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان همچنین راههای ارتباطی با سامانه پاسخگوئی سازمان را تشریح و اذعان داشت : شماره تلفن ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی ، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ و پورتال tamin.ir.1420 آماده دریافت پیشنهادها ، نظرات و انتقادات مخاطبان بوده و کارشناسان این مرکز در سریعترین زمان ممکن به درخواستها پاسخگوئی خواهند نمود .