به گزارش صفیر گیلان،در اخرین روز از هفته دولت و همزمان با سراسر استان  با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان  و میرشمس مومنی زاده فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی انزلی، شش پروژه عمرانی، رفاهی و گردشگری به بهره برداری رسیدو مراسم تقدیر از کارمندان  برگزار شد. این پروژه ها شامل ۱۶۰ […]

به گزارش صفیر گیلان،در اخرین روز از هفته دولت و همزمان با سراسر استان  با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان  و میرشمس مومنی زاده فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی انزلی، شش پروژه عمرانی، رفاهی و گردشگری به بهره برداری رسیدو مراسم تقدیر از کارمندان  برگزار شد.

این پروژه ها شامل ۱۶۰ واحد مسکن مهر با اعتبار بیش از ۹میلیارد تومان  و پنج پروژه رفاهی، اقامتی و گردشگری اعم از هتل آپارتمان، رستوران و تالار، مهمانپذیر  با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان بود.

برای احداث و ساخت این پروژه ها در مجموع بیش از ۱۹ میلیارد تومان هزینه و برای بیش از ۶۰ نفر اشتغال زایی شده است.

همچنین ظهر چهار شنبه در مراسمی از ۱۱۴ کارمند نمونه ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی و خدماتی انزلی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی این شهرستان تجلیل شدند.

photo_2017-08-31_00-55-10

در این مراسم فرماندار انزلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام مقدس اسلامی و دولت برای مردم است.

میرشمس مومنی زاده با اشاره به اجرا برنامه های متنوع و افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت در  شهرستان انزلی، افزود: این برنامه ها در قالب حوزه های هنری، فرهنگی و ورزشی و پروژه ها نیز در قالب طرح های عمرانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی، اشتغال زایی بوده است.

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه در مقایسه با هفته دولت سال گذشته شاهد سه برابری در پروژه های شهرستان بوده ایم، گفت: البته به عنوان مسئولان شهرستان انزلی به این میزان راضی نبوده زیرا این حدود ۱۰ درصد ظرفیت و پتانسیل شهرستان را شامل شده و انزلی بیش از این میزان ظرفیت دارد.وی بر ضرورت تلاش مضاعف برای پر کردن این خلاء در شهرستان انزلی از سوی مسئولان این شهر تأکید و تصریح کرد: باید از همه ظرفیت شهرستان برای خدمات رسانی مطلوب به مردم بهره گیری شود.

وی همچنین در ادامه به اجرای پروژه های قابل توجه در آینده نزدیک در شهرستان، اشاره و اعلام کرد: ساماندهی گلزار شهدا و بازسازی ورزشگاه تختی، آغاز عملیات اجرایی پلی کلینیک تخصصی با دو هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا از جمله پروژه و طرح های بزرگ در شهرستان بوده که در آینده نزدیک انجام می شود.

امروز فرماندار انزلی بجای بریدن روبان  در  پروژه های عمرانی  در یک اقدام زیبا با چاقو کیک رنگی را برید و کام همه را شیرین کرد .

۱۱۴ کارمند نمونه ادارات، نهادها، دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان انزلی در پایان این مراسم با دریافت لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و تقدیر شدند.