صفیر گیلان/سرپرست فرمانداری صومعه سرا با تاکید بر فراهم شدن بستر لازم جهت حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: از همه ظرفیت های شهرستان در جهت تحقق این امر استفاده می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ؛فرمانداری صومعه سرا مهندس اسفندیار جوشن روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ که با حضور معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی و عمرانی فرمانداری و مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه در راستای هماهنگی لازم و فراهم کردن بستر مناسب در جهت برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت گسترده مردم برگزار شد.

وی افزود:ملاک عمل ستاد انتخابات برگزاری انتخاباتی پرشور و اصل بی طرفی آن است.

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه‌سرا در ادامه با ابراز خرسندی از  روند مطلوب انتخابات در این شهرستان اضافه کرد: شهرستان صومعه سرا دارای ۲۱۶ شعبه اخذ رای است که نسبت به دوره قبل ۹شعبه اضافه شده است.

مهندس جوشن در ادامه تاکید کرد: تمام مشکلات زیر ساختی و سخت افزاری برگزاری انتخابات بررسی، پایش و نواقص موجود در اسرع وقت رفع شود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان صومعه سرا همچنین با اشاره به ضرورت تأمین زیرساخت‌های لازم برای حوزه‌های شعب اخذ رأی، بیان داشت: تست آنتن دهی در اکثر شعبات سطح شهرستان انجام شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد جز سه مورد که آن هم در حال پیگیری و بررسی است.

مهندس اسفندیار جوشن ادامه داد: انتخابات امسال به صورت آنلاین خواهد بود و افراد می‌توانند با شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت رأی دهند و دیگر مُهری در شناسنامه درج نخواهد شد.

انتخابات همزمان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.