شریف، هجمه های رسانه‌ای در فضای مجازی را ترفندهای رسانه‌ای و غیر واقعی دانست و گفت: با عیان شدن جنگ فیک نیوز‌ها علیه ملت ایران که همه میدانند پشت آن‌ها فردی وجود ندارد، عجز و ناتوانی دشمن رو شده است

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از شفت ، سردار رمضان شریف مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در یادواره سرداران، امیران و ۳۰۰ شهید شهرستان شفت در مسجد جامع ولی‌عصر (عج)، با اشاره به جنایت جنگی تمام عیار رژیم موقت اشغالگر قدس، اظهار کرد: طی ۲ ماه بیش از ۲۰ هزار فلسطینی که اغلب زن و کودک هستند شهید شده و خبری از حقوق بشر نیست.

وی با اشاره به باخت واقعی رژیم پوشالی اشغالگر قدس در جنگ با حماس، افزود: امروز رژیم موقت نمی‌تواند در برابر یک تشکیلاتی مثل حماس فائق شود و به دنبال آتش بس و مبادله اسرا است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اذعان دبیرکل سازمان ملل از فلج شدن این سازمان در جنگ رژیم اشغالگر قدس علیه غزه، خاطرنشان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا بیش از هر زمانی در نزد جهانیان منفور و رانده شده و این یک شکست مفتضحانه است.

سردار شریف با بیان اینکه فلسطین پیروز قطعی میدان نبرد است، تصریح کرد: حماس یک تشکیلات خودگردان است که مقبول مردم بوده و این رژیم نتوانسته با آن مقابله کند و صدها دلایل دیگر اثبات می‌کند که رژیم اشغالگر قدس خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کردیم، رفتنی است.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس تاکنون هیچ دستاورد و موفقیتی نداشته، گفت: انداختن بمب روی مردمی که هیچ پدافندی ندارد و ملت فلسطین و غزه با دمپایی در برابر توپ و تانک ایستاده‌اند، هنر نیست و شکست صهیونیست‌ها قطعی و سقوطشان حتمی است.

شریف با بیان اینکه امام خمینی (ره) امت ایران اسلامی را بیدار کرد و از حلقوم استبداد و استعمار بیرون کشید، گفت: امروزه تمامی افتخارات دنیا از کشور مستقل ایران به گوش جهانیان می‌رسد و گام‌های بلند دیگری در حال برداشتن است.

وی با بیان اینکه هدف بزرگ دشمن کوچک کردن دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که نسل کنونی عقب‌ماندگی، حقارت، چپاول و منت غرب علیه ایران را ندیده و دشمن از این بی‌خبری نسل کنونی نهایت سواستفاده را می‌برد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران دست رد به سینه خائنان زدند، افزود: ایرانیان بسیار هوشمند هستند و خادم را از خائن بسیار خوب تشخیص می‌دهند.

شریف با اشاره به دلدادگی ملت ایران به سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: سیل خروشان جمعیت در آیین تشییع سردار دل‌ها و اندوهی که شهادت این ابرمرد تاریخ بر دلها گذاشت، هم‌چنان جهانیان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با رایت و ملت با هوشیاری انقلاب را به هدف غایی هدایت می‌کنند، گفت: دشمن با جنگ تمام عیار رسانه‌ای علیه ملت ایران و بعضاً از غفلت برخی مسؤولان‌ داخلی، اوج سواستفاده را کرده در حالی‌که هنوز از کشوری که هزاران شهید داده، شناختی ندارد.

شریف با اشاره به ارادت رزمندگان دوران دفاع مقدس به مادر شهیدان حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: یکی از عنایات و عطایی خداوند متعال، وجود مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان خیر کثیر است.

وی، بر لزوم قدردانی وجود ذی‌قیمت حضرت زهرا سلام الله علیها تأکید کرد و افزود: هیچ سرمایه‌ای بالاتر از خاندان آل‌الله و سلاله پاک و مطهر آنها وجود ندارد.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به زعامت دو تن از فرزندان و سلاله پاک زهرای اطهر، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروزه به برکت وجود امامین انقلاب، مردم انقلابی و ارزش‌های متعالی، خبرسازترین کشور در دنیا است.

شریف فقدان رهبران حکیم را خلأ بزرگی در جوامع بشری دانست و افزود: ایران اسلامی به وجود مبارک رهبری معظم انقلاب اسلامی در اوج قدرت می‌درخشد.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی شناختی و رسانه‌ای تمام عیار رسانه امپراطوری غرب علیه امت ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: به پاس استقامت، صبر و درایت امت مقتدر و با صلابت ایران اسلامی، جمهوری اسلامی ایران چهار دهه پرافتخار را پشت سر گذاشته است.

سخنگوی سپاه با اشاره به نقش ارزنده فرهنگ بسیجی در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، تصریح کرد: تقدیم هزاران شهید همگی سرمایه‌های ملت هستند و بدون شک دشمن در جنگ رسانه‌ای نمی‌تواند بر انگیزه و همت بلند و روبه پیشرفت ملت ایران غلبه کند.

شریف، هجمه های رسانه‌ای در فضای مجازی را ترفندهای رسانه‌ای و غیر واقعی دانست و گفت: با عیان شدن جنگ فیک نیوز‌ها علیه ملت ایران که همه میدانند پشت آن‌ها فردی وجود ندارد، عجز و ناتوانی دشمن رو شده است.

سرهنگ احمد نقدپور فرمانده سپاه ناحیه #شفت نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این مراسم معنوی، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای شهرستان و روستاهای آن در راستای دومین کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید گیلان