فرمانده انتظامی شهرستان فومن از اعتراف این فرد به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و بیان داشت: سارق ۳۲ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد

صفیرگیلان/ فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد و روانه زندان شد.
سرهنگ “حمیدرضا فیضی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره کرد و اظهار داشت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار حائز اهمیت است.
وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در فومن، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، سارق این پرونده‌ها را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن از اعتراف این فرد به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و بیان داشت: سارق ۳۲ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

  • نویسنده : تنظیم/زلیخا صفری