به گزارش  صفیر گیلان؛همزمان باسراسر کشور زنگ مهر و مقاومت در مدارس گیلان طنین انداز شد و هزاران دانش آموز امروز پشت میزهای کلاس در  مدارس  قرار گرفتند. به گزارش صفیر گیلان به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ، محمد باقر نوبخت در آیین گشایش مدارس استان در سال تحصیلی […]

به گزارش  صفیر گیلان؛همزمان باسراسر کشور زنگ مهر و مقاومت در مدارس گیلان طنین انداز شد و هزاران دانش آموز امروز پشت میزهای کلاس در  مدارس  قرار گرفتند.

به گزارش صفیر گیلان به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ، محمد باقر نوبخت در آیین گشایش مدارس استان در سال تحصیلی جدید گفت: توسعه به عنوان غایت کشورها از مسیر مدرسه می گذرد و هر کشوری که توسعه یافته تر باشد دارای جایگاه رفیع تری در سطح جهان است.

وی با اشاره به توسعه و ابعاد گوناگون آن افزود: استقلال و امنیت کشور با همراهی همه قشرهای جامعه حاصل می شود و امنیت موهبتی است که باید خودمان آن را کسب کنیم و کالای وارداتی نیست.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه  در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اکنون کشورمان برآمده از ایثار دانش آموزان و جوانان دوران جنگ است و دانش آموزان باید قدر امنیت کشورمان را بیش از پیش بدانند.

نوبخت با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه  کشورهای غربی علیه کشورمان گفت: به یُمن منطق و سیاست های اصولی کشورمان ، حقانیت جمهوری اسلامی ایران در گفتگوهای چندجانبه ثابت شده و آمریکا در دوره رئیس جمهور کنونی در بین کشورهای جهان منزوی شده است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما با پیگیری ، ممارست و اتکا به توانایی خود می توانید در عرصه های اقتصاد ، علم و فرهنگ به عنوان آینده سازان فردا خدمت کنید.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه سفر خود به گیلان، با حضور در دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو رشت با به صدا زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در نشستی صمیمی با معلمان این مدرسه با نظرات آنان در زمینه های مختلف آشنا شد.